Beantwoord

Netflix geen beeld wel geluid en ondertitel

  • 14 July 2020
  • 17 reacties
  • 4349 keer bekeken

Voor de vierde dag op rij bij Netflix geen beeld wel geluid en ondertitels.

 

Reset van de tv-ontvanger lost het probleem op het moment op maar volgende dag weer precies hetzelfde issue.

 

TV-ontvanger na tweede dag getest en nieuwst software geladen, dag erna ook de router gereset, daarna werkt het en vervolgens de dag erop wederom geen beeld en wel geluid en ondertitels.

 

De tv ontvanger is rechtspreekt met data kabel

verbonden met de router.

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 18 July 2020, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Termeer, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad heel gek, zeker nadat je ook de software opnieuw hebt ingeladen in de ontvanger. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Hi @Alex_P mijn profiel is aangevuld. Groeten.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat er inmiddels een melding/ticket is aan gemaakt voor onze technische dienst. Speelt dit probleem op beide ontvangers?

Hi @Alex_P , het speelt inderdaad bij beide ontvangers. Bij één alleen vaker dan bij de andere.

Reputatie 7
Badge +22

Hi @Alex_P , het speelt inderdaad bij beide ontvangers. Bij één alleen vaker dan bij de andere.

Beste @Termeer,

Om welke type en merk TV ontvangers gaat het?

Hi @Dennis Schreve het gaat in beide gevallen om de ARRIS VIP2952 V2.

Reputatie 7
Badge +22

Hi @Dennis Schreve het gaat in beide gevallen om de ARRIS VIP2952 V2.

@Termeer, heb je het nieuwe TV menu of nog de oude TV menu? Zou je eens een reset willen proberen:

Met het oude TV menu:

Of met het nieuwe TV menu: 

En klik dan op: “Installeer”, laat het me maar weten of dit iets heeft opgeleverd.

Reputatie 7
Badge +24

@Dennis Schreve Een reset heeft hij al gedaan, en aangezien het om beide ontvangers gaat is een ticket de juiste oplossing van onze collega geweest. 

Wacht dus even de reactie af van onze technische dienst, er lijkt iets meer aan de had te zijn.

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve Een reset heeft hij al gedaan, en aangezien het om beide ontvangers gaat is een ticket de juiste oplossing van onze collega geweest. 

Wacht dus even de reactie af van onze technische dienst, er lijkt iets meer aan de had te zijn.

Bedankt voor deze terugkoppeling @Alex_P, dan wachten we het maar even af. :wink:

Reputatie 7
Badge +24

@Termeer Werkt het inmiddels weer zoals het hoort?

Reputatie 7
Badge +24

@Termeer, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

@Alex_P na contact gehad te hebben n.a.v de gemaakte ticket is mijn experiabox v10omgewisseld voor een experiabox v10a. Voor alsnog (afgelopen 7 dgn) is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen, je weet ons anders hier te vinden. 

Reputatie 1

Klinkt bekent sinds het nieuwe tv menu heb ik ook dit probleem ,ook starten bij mij de itv kastjes tijdens het tv kijken spontaan vanzelf op, heb alles van alles geprobeerd,itv kastjes de software opnieuw installeren, experiabox v10 reset gedaan maar niets helpt.Voor de nieuwe menustructuur waren er nooit problemen dit is gewoon erg vervelend.

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @duin, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u mij nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

Reputatie 1

Hier precies hetzelfde probleem.

Alles al geprobeerd meerdere keren software opnieuw geladen enz enz.

Het probleem is gaan spelen sinds de nieuwe menu structuur .

Heb precies het zelfde als Termeer.

Reputatie 1

Beste Fame29 Ja heb ik inmiddels ook geprobeerd maar dit helpt ook niet.

Na na kpn kastje middels de tuimelschakelaar uit geschakeld te hebben heb ik wel beeld op Netflix maar dan de volgende dag is het weer hetzelfde geen beeld maar wel geluid en ondertitels.