Beantwoord

Netflix via kanaal 200 blijft probleem geven

  • 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 765 keer bekeken

Als ik via kanaal 200 probeer te kijken blijft Netflix hangen het enige wat dan helpt is ontvanger resetten. Ontvanger zit bekabeld aangesloten en is de arris vip2952 v2
icon

Beste antwoord door Henk2304 24 januari 2019, 16:35

In december is een softwareupdate verschenen waar dit probleem mee opgelost wordt. Alleen ... in sommige gevallen moet daarvoor op de ontvanger de software verwijderd en opnieuw geladen worden én een fabrieksreset worden uitgevoerd (druk op Menu en dan twee keer op de gele knop). Eventuele eigen instellingen (resolutie, geluid e.d.) moeten daarna weer opnieuw aangebracht worden.
Bekijk origineel

3 reacties

@RS_cossy ,

Heb je dat probleem ook als je via menu naar On Demand gaat en daar op Netflix klikt.
Reputatie 7
In december is een softwareupdate verschenen waar dit probleem mee opgelost wordt. Alleen ... in sommige gevallen moet daarvoor op de ontvanger de software verwijderd en opnieuw geladen worden én een fabrieksreset worden uitgevoerd (druk op Menu en dan twee keer op de gele knop). Eventuele eigen instellingen (resolutie, geluid e.d.) moeten daarna weer opnieuw aangebracht worden.
Ja gebeurt ook als ik via on demand ga kijken ga een fabrieksreset uitvoeren en kijken of het dan beter gaat in ieder geval bedankt

Reageer