Beantwoord

Netwerk poorten op mijn experia box geven problemen

  • 27 July 2019
  • 12 reacties
  • 489 keer bekeken

Reputatie 1
Als.ik meer dan 2 netwerk poorten gebruik van mijn Experia box dan werkt de tweede poort niet en geeft de box problemen.. ik heb op 1 poort een devolo apparaat voor de tv en voor de andere een eigen router. Mijn router blijft meestal werken maar de devolo poort valt steeds uit ..
Heel vervelend met tv kijken.... Valt steeds uit...
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 12:19

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @OssieFAF, Wat gek dat je modem problemen geeft tijdens het gebruik van een Devolo en meerdere netwerkpoorten. Als je de Devolo er tussenuit haalt en de tv bekabelde aansluit op het modem(om te testen). Valt de verbinding dan ook weg? Je geeft aan dat je box problemen geeft. Bedoel je daarmee je tv-ontvanger? Krijg je dan een bepaalde foutmelding te zien?
Reputatie 7
Badge +30
Zeker weten dat het de poorten zijn en t probleem niet gewoon door je eigen router veroorzaakt wordt?
Reputatie 7
Badge +19
@OssieFAF We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je tot nu toe geen vragen meer hebt. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Hoi Marina,

Ik had niet genoeg kabel om alles goed te testen..ik zal van het weekend alles opnieuw testen met bekabeling en wat je voorgesteld hebt.


Gr

Oscar
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @OssieFAF, Wat mij betreft geen haast. Als je geen kabel hebt die lang genoeg is, kan ik je nog een sturen(kosteloos) als je dat wilt.
Reputatie 1
Hallo Marina
Ik moet van de meterkast uit naar de eerste verdieping, de werk kamer en de slaap kamer (daar staat de tweede tv kast van jullie). Ik heb nl 3 devolo apparaten 1 voor de tv beneden, 1 in de studeer kamer en 1 in de slaap kamer .

Is aardig wat kabel ik wil nl een test doen om 3 poorten tegelijk te verbinden en dan kijken of het goed werkt zonder de devolo en 1 keer met.mijn eigen router verbonden ( dan 4 poorten in gebruik) en een keer zonder..

Als je kabel wilt sturen is het prima maar anders haal ik het wel..

Enorm.bedabkt voor je service..


Gr

Oscar
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @OssieFAF, Daar help ik je bij. Ik heb een aanvraag voor je gedaan van 3 Ethernetkabels van 10 meter. Ik verwacht dat je ze dit weekend in huis hebt. Laat je weten of je hiermee verbetering ervaart?
Reputatie 1
Marina
Enorm bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @OssieFAF, Heb je de kabels al ontvangen? Heel erg benieuwd hoe het nu gaat.
Reputatie 1
Goedemorgen @Marina_
Ik heb de kabels ontvangen, waarvoor dank,

Inmiddels heb ik uitgebreid getest en het blijkt dat 1 van de devolo appart niet goed werkt, als ik die aanmeld dan heb ik voor een paar minuten connectie en dan verbreekt ook beneden het netwerk. Ik zie dan op de tv een blauw scherm dat er geen netwerk verbinding is..Bekabeld werkt alles goed .
Het is dus geen probleem met jullie apparatuur.

Heel erg bedankt voor je hulp

Gr

Oscar
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @OssieFAF, Geen dank hoor. Fijn dat het duidelijk is geworden dat het aan één van je Devolo's ligt en dat het bekabeld allemaal wel werkt. Als je toch gebruik wil blijven maken van een draadloze adapter, kun je ze bestellen via onze webshop. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je het dan weten?
Reputatie 1
@Marina_
Top ok zal kijken in jullie webshop...

Reageer