Beantwoord

Netwerkadapter MT2360 defect

  • 1 August 2019
  • 9 reacties
  • 1020 keer bekeken

Reputatie 3
Eigenlijk heel simpel op alle ontvangers uitgeprobeerd maar de netwerkadapter 2360 is defect graag ontvangen wij een nieuwe indien mogelijk.
Met vriendelijke groet
Alexandra Pelsers
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 August 2019, 10:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @alexandra2110, bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen televisie kan kijken omdat er een adapter kapot is! Als ik een meting uitvoer, lijkt het alsnog hij de afgelopen tijd nog wel op stand-by heeft gestaan, klopt dat? Of was dat alleen om dus even te testen of hij het wel met een andere adapter doet? Omdat hij namelijk nog wel naar voren komt met de meting (dat hij recent actief is geweest) kan ik geen adapter opsturen. Zou je, bij deze, de tv-ontvanger minimaal een uur stroomloos willen maken (dus overal van loskoppelen) en een seintje willen geven wanneer dat gelukt is? Dan kan ik namelijk alsnog een nieuwe opsturen! 😉
Reputatie 3
Uiteraard allemaal al uitgeprobeerd
uitgezocht via internet op moment ligt deze adapter er al een week naast nog eens uitgeprobeerd maar te vergeefs
Reputatie 7
Badge +21
@alexandra2110, volgens de systemen werd de ontvanger afgelopen tijd nog gebruikt (misschien in combinatie met een andere adapter?). In ieder geval, ik krijg nu wel de melding dat de stroomadapter kapot is. Ik heb meteen een nieuwe aangevraagd, deze komt dus snel jouw kant op zodat je snel weer op alle tv-ontvangers televisie kan kijken! 😉
Reputatie 3
Hallo Susan,
Wij hebben het pakket ontvangen maar dit was niet het apparaat wat defect was het gaat om zoals op het product omschreven een stroomnet netwerkadapter MT 2360
Oftewel een draadloze netwerkontvanger duidelijk een miscommunicatie ik hoor graag van je

Met vriendelijke groet
Alexandra Pelsers

Reputatie 7
Badge +21
@alexandra2110, dat heb ik inderdaad niet goed begrepen, ik ging er vanuit (deel stom) dat het om een stroomadapter van de televisie ging.. Hoe ik daarop gekomen ben? Geen idee! 😮

Maar deze adapter kan ik helaas niet toesturen, omdat we deze niet meer verkopen (er is inmiddels een nieuwe variant). Dus daarin moet ik je teleurstellen, die kan ik niet nasturen. Indien het om 1 adapter gaat kan je het op een website zoals Marktplaats proberen. Maar je kan ook 1 nieuwere adapter aanschaffen, ze werken ook samen namelijk!
Reputatie 3
De DVS1200 van wanneer zijn deze in omloop dan kijken wij op marktplaats of is er nog een nieuwere variant
Reputatie 7
Badge +21
De DVS 1200 is al een tijdje in omloop, maar is wel de nieuwste variant die wij vanuit KPN aanbieden!
Reputatie 3
Bedankt voor de info inmiddels een nieuwe aangeschaft
Reputatie 7
Badge +21
@alexandra2110, helemaal goed! Succes met installeren en mocht je nog ergens tegenaan lopen dan hoor ik het graag 😉

Reageer