Beantwoord

Niet werkende voucher code

  • 23 December 2019
  • 6 reacties
  • 310 keer bekeken

Afgelopen week een voucher code gekregen van KPN om gratis een film te kijken op ondemand. Deze code werkt niet in combinatie met onze pincode.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 December 2019, 09:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tjitske1975. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om de vouchercode te gebruiken. Heb je al gecontroleerd of de pincode dat je invoert overeenkomt met de pincode in MijnKPN? Log in op Mijn KPN met je KPN ID om het wachtwoord te controleren. Als het wachtwoord overeenkomt en het nog steeds niet lukt, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan een nieuwe vouchercode versturen. Ik hoor graag van je!

Gisteren alles al nagekeken op mijn KPN . Net weer geprobeerd maar het lukt niet. Pincode komt overeen met wat er op mijn KPN staat. Wachtwoord klopt ook. 

Reputatie 7
Badge +21

In dat geval zal ik een nieuwe vouchercode toesturen. Laat je je e-mailadres achter op het KPN Forum profiel in het 'Persoonlijke opmerkingen veld’ en berichtje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?  :slight_smile:

Hallo Vikash. Ik heb het gedaan

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een privébericht verstuurd.

Reputatie 7
Badge +21

Het is inmiddels gelukt door de juiste betaalcode in te voeren. 

Als je de betaalcode wilt controleren dan doe je dit door in het 'Menu' naar 'Instellingen' te gaan. Toets de pincode in en ga naar 'Pincode Wijzigen'. Hier zie je de betaalcode.

Reageer