Beantwoord

Nieuwe afleveringen op Videoland niet in 'onlangs toegevoegd'?

  • 4 July 2019
  • 9 reacties
  • 1586 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik probeer Temptation Island VIPS te kijken, maar nu kom ik er achter dat aflevering 2 niet bij 'onlangs toegevoegd' staat. Vorige week verscheen aflevering 1 van seizoen 2 en deze stond er wel bij. Ik moest dus achter de titel komen van aflevering 2 om zo de bewuste aflevering te vinden. Maar dat is toch super onhandig op de manier! Kan daar nu niet eens per direct wat aan gedaan worden? Voor zolang er nog geen Netflix-achtige omgeving is gemaakt zodat alle afleveringen gewoon netjes voor je klaar staan waar je bent gebleven?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 4 July 2019, 19:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @freak969

Ga naar: VIDEOLAND > TV PROGRAMMA > TEMPTATION ISLAND VIPS, daar zou die tussen moeten staan. Onlangs toegevoegd werkt in mijn ogen niet zo goed. 😉
Reputatie 3
Badge
Ok dank. Alleen zeer onhandig dat je eerst alle programma's moet doorscrollen om bij de T te komen telkens.
Ik ben nu dus ook aan het zoeken.. ook via de blauwe knop gezocht. Zowel op temptation island en op temptation island vips maar kan aflevering 2 helaas niet vinden. Super onhandig
Reputatie 7
Badge +22
Ok dank. Alleen zeer onhandig dat je eerst alle programma's moet doorscrollen om bij de T te komen telkens.
Druk op P- of P+ dan gaat ie per pagina. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Ik ben nu dus ook aan het zoeken.. ook via de blauwe knop gezocht. Zowel op temptation island en op temptation island vips maar kan aflevering 2 helaas niet vinden. Super onhandig
@Mary82 en @freak969 ik heb wel seizoen 2, aflevering 2:

Reputatie 3
Badge
Ja heb hem ook zoals het screenshot weergeeft gevonden. Alleen is het zoeken tussen TV programma's een crime. Je moet door alles heen scrollen. Dan kun je wel de zoekfunctie gebruiken maar dat is met dat toetsenbordje waarin je letter voor letter moet invoeren eveneens een crime. Veel handiger zou zijn dat KPN een 'favoriet' functie maakt zo dat je een programma als favoriet kan maken en je alleen maar tussen je favorieten hoeft te kijken elke week als er een nieuwe aflevering is. Geld dan ook voor series waarvan hele seizoenen tegelijk al op Videoland staan en niet elke week een nieuwe aflevering geplaatst wordt zoals bij Temptation Island VIPS wel het geval is. Maar dit alles gezegd hebbende als een Netflix-achtige omgeving voorlopig nog op zich laat wachten anders is dat inderdaad niet meer nodig en krijg je gewoon elke keer de aflevering waar je gebleven bent bij een 'verder kijken'-optie.
Ja heb hem ook zoals het screenshot weergeeft gevonden. Alleen is het zoeken tussen TV programma's een crime. Je moet door alles heen scrollen. Dan kun je wel de zoekfunctie gebruiken maar dat is met dat toetsenbordje waarin je letter voor letter moet invoeren eveneens een crime. Veel handiger zou zijn dat KPN een 'favoriet' functie maakt zo dat je een programma als favoriet kan maken en je alleen maar tussen je favorieten hoeft te kijken elke week als er een nieuwe aflevering is. Geld dan ook voor series waarvan hele seizoenen tegelijk al op Videoland staan en niet elke week een nieuwe aflevering geplaatst wordt zoals bij Temptation Island VIPS wel het geval is. Maar dit alles gezegd hebbende als een Netflix-achtige omgeving voorlopig nog op zich laat wachten anders is dat inderdaad niet meer nodig en krijg je gewoon elke keer de aflevering waar je gebleven bent bij een 'verder kijken'-optie.
Thnx gevonden
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @freak969 en @Mary82 Ik zie dat @Dennis Schreve jullie al meer dan prima heeft geholpen. Jullie vragen zijn beantwoord? Ik zal @freak969 opmerking over de favorieten-functie eens navragen!
Over onlangs toegevoegd.

Reageer