Beantwoord

Nieuwe tv-ontvanger aanvragen

  • 18 October 2019
  • 4 reacties
  • 1384 keer bekeken

ik wil graag n afspraak maken voor t omruilen van mijn tv ontvanger. Het liefst op n dinsdag

 *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 October 2019, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Rosumunde als u kpn beld gratis 0800 0402 dan wordt DE OM ruil bij een dicht bij depo neer gezet waar U HEM OP kunt halen als u HEM thuis laat komen DAN moet U 10€ betalen 😉👍

Reputatie 7
Badge +30

Hi@rosemunda, welkom! Wat is er met de huidige tv-ontvanger aan de hand? Is deze defect? In dat geval ruil ik deze graag voor je om. Zoals Cor aangeeft, sturen we de nieuwe dan naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Mocht je al gebeld hebben, laat je het dan nog even weten? Als dat niet zo is, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en, als je meerdere ontvangers hebt, graag onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het serienummer van de defecte ontvanger vermelden. Ik help je er graag verder mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je inmiddels een nieuwe hebt. Als er nog vragen zijn, weet je ons te vinden! 

Hoi Marcia , het is inmiddels gelukt. Bedankt