Beantwoord

Nieuwe tv-ontvanger nog niet gekregen

  • 9 July 2020
  • 12 reacties
  • 207 keer bekeken

Gisteren contact gehad met Kpn. Beloofd dat een nieuwe ontvanger opgestuurd zou worden. Ik zou hiervan SMS ontvangen. Tot nu toe geen SMS ontvangen. Hoe lang duurt het voordat ik de ontvanger in huis heb. Nu geen tv kijken

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 July 2020, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Zover ik weet meestal 1 dag. 

Heb je hem ondertussen ontvangen? 

 

Als je een vrij nieuwe TV van LG of Samsung hebt, kan je de KPN app downloaden en via de APP op de Smart TV  al jouw zenders kijken. 

 

Ook kan je via de computer de TV zenders kijken.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Hansb51, heb je hem inmiddels binnen? Anders kijk ik het graag even voor je na!

Nog steeds niet ontvangen. 

Heb je al kunnen kijken Susan+

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hansb51, daar ben ik weer! Ik heb nog niet kunnen kijken want ik heb nog geen gegevens van je doorgekregen. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer huidige tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje in dit topic dat het gelukt is, dan kijk ik er zo snel mogelijk naar!

Dag Susan. Aanvullingen in profiel is gelukt. 

Dus svp actie. 

Reputatie 7
Badge +21

@Hansb51 morgen na 14.30 kan je jouw tv-ontvanger (die je hebt aangegeven) omruilen voor een nieuwe bij de Primera aan de Bredevoortseweg. Je oude ontvanger graag met stroomadapter in een doos stoppen en hier het ordernummer (4067365 ) en retour adres op schrijven (KPN, antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn)

Vriendelijk dank voor jou hulp en oplossing! Ik hoop dat het resultaat heeft.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! Ik ook! Laat je het mij even weten als je hem geïnstalleerd hebt? :blush:

Doe ik

Dag Susan,

De ontvanger die je mij toegezonden hebt is geïnstalleerd en werkt totnutoe goed!

Zoals je in je systemen kunt zien was ik in het bezit van twee 4 K ontvangers. Een daarvan is dus nu vervangen. De andere heb ik nog in het bezit, maar vertoont dezelfde kuren als de vervangen ontvanger. Daarom mijn vraag: zou je deze ook om willen wisselen. Ik maak geen gebruik meer van 4K ontvangst.

De om te wisselen ontvanger is eveneens een ZTE- ZXV 8001 met SN 346141000895

Reputatie 7
Badge +21

@Hansb51 fijn om te lezen! Laten we dat meteen maar even in orde maken dan met die tweede ontvanger, dan heb je daar geen last meer van. Zelfde idee, zelfde afhaalpunt, ander ordernummer op de doos schrijven namelijk: 4072035. Morgen na 14.30 bij de Primera dus :wink: