Beantwoord

Nieuwe tv-ontvangers bestellen

  • 4 January 2019
  • 2 reacties
  • 7087 keer bekeken

Goedenavond,

ik maak nog gebruik van de oude zwarte ontvangers, maar zou graag 2 nieuwe witte ontvangers willen bestellen.

Hoe kan dit? Via MijnKPN kom ik er niet uit namelijk, die chatrobot is vrij onnozel
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2019, 11:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Dzjeff, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Uit je reactie begrijp ik dat je graag nieuwe tv-ontvanger wil ontvangen, omdat je nog gebruik maakt van 'oude zwarte'. De zwarte zijn niet per se oud, het hangt er een beetje vanaf welke je hebt 😉 Zou je dat op deze pagina willen controleren? Als ze echt oud oud zijn, vervang ik ze met alle liefde (kan meestal ook zelf via de Netflix tool, indien de tv-ontvanger nog geen Netflix optie heeft). Alleen de witte kan ik maar in één situatie opsturen, die krijg je namelijk alleen bij een Internet en TV 4K abonnement (zijn 4K tv-ontvangers). Die kan je helaas niet aanvragen bij alle andere abonnementen.

Wil je laten weten welke ontvangers je in huis hebt, zodat we kunnen kijken of we die kunnen omruilen via mij of de omruiltool? 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Dzjeff, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je mijn hulp hier nog bij gebruiken?

Reageer