Vraag

Nieuwe voeding Arris VIP2952 v2

  • 10 March 2019
  • 6 reacties
  • 300 keer bekeken

Waar kan ik een nieuwe voeding bestellen voor de arris ontvanger? Net setje met stapel verloopstekkers gekocht maar passen geen van allen 😢

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Het gaat echt om de voedingsadapter? Ik kijk graag even me. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Wenlau Ik zie dat je niet hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem via een andere weg is verholpen. Laat het gerust weten als er iets is dat ik nog voor je kan doen.
Beste Bart,
Via je collega's van webcare heb ik inmiddels een adapter mogen ontvangen.
Ik ben echter nog op zoek naar de abonnementsgegevens die ik in moet geven wanneer ik de box opstart; dat schijnt lastiger te zijn om te bemachtigen 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Fijn dat je de adapter al hebt. Wel gek dat het ontvangen van die gegevens zoveel moeite moet kosten. Je adres en de naam van de contractant staan al in je profiel, zag ik. Zet je er je klantnummer nog even bij? Dan kan ik je ook verder helpen, denk ik.
Ik zal even kijken of ik het klantnummer ergens vandaan kan halen... heb alleen het huis en de apparatuur 😉 niet de correspondentie
Reputatie 7
Badge +20
Je zou het in MijnKPN moeten kunnen vinden!