Beantwoord

Omroep Brabant

  • 20 February 2020
  • 3 reacties
  • 526 keer bekeken

Waarom wordt omroep Brabant niet met landelijke dekking uitgezonden gedurende het Carnaval. Bijv. als zender van de maand

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 March 2020, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Tsja, dat vreemde gebeuren is hier al vaker besproken, bv hier :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/regiozenders-landelijk-aanbieden-462819#post690319

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KarelvanOlderen. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat jij ook graag naar deze zender wilt kijken gedurende carnaval. Bij Interactieve TV van KPN heb je toegang tot de lokale en regionale zenders in jouw woonregio. Op deze pagina kun je via een postcodecheck zien welke lokale en regionale zenders jij kunt krijgen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KarelvanOlderen. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat jij ook graag naar deze zender wilt kijken gedurende carnaval. Bij Interactieve TV van KPN heb je toegang tot de lokale en regionale zenders in jouw woonregio. Op deze pagina kun je via een postcodecheck zien welke lokale en regionale zenders jij kunt krijgen. 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer