Beantwoord

KPN pakketje nog niet ontvangen

  • 16 July 2020
  • 10 reacties
  • 371 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

Ik zou een pakket geleverd krijgen van KPN tussen 12.00 uur - 15.00 uur vandaag. Ik heb niemand gezien helaas. In het sms-bericht staat dat OPD het pakket bezorgt c.q. omruilt. Maar nergens staat waar ik OPD kan bereiken. Wie weet raad als het inmiddels 15:30uur is.

 

Groet,

Oliver.

icon

Beste antwoord door OliverJ 16 July 2020, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@OliverJ 

Het kan zijn dat de bezorger wat vertraging heeft opgelopen. De kans is groot dat in de loop van de middag het pakketje alsnog bezorgd wordt. 

 

 

Reputatie 1

@Noordzee bedankt voor je bericht. Wat mag ik doen als hij tot 21uur vanavond nog niet geweest? Want ik zit wel de hele middag op hem te wachten en wil niet morgen ook de hele dag blijven zitten. 

Reputatie 7
Badge +28

Dan zou je kunnen bellen met 0800-0402.  

Je kunt ook hier op het forum jouw volledige forumprofiel kunnen vullen. Dan kan een moderator voor jou gaan kijken. 

Maar in jouw situatie is een beller sneller. 

Reputatie 1

@Noordzee dankjewel. Ik zal geduldig blijven. Fijne dag verder. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @OliverJ, welkom hier! Is de OPD inmiddels geweest? Zo niet, dan raad ik toch aan om even te bellen. Je mag ook, zoals Noordzee al aangaf, je forumprofiel invullen. Dan kan ik voor je kijken. Geef dan ook even aan om wat voor pakketje het gaat. 

Reputatie 1

@Erik_ zo dadelijk KPN gebeld. Het kastje (tv ontvanger) blijkt niet geregistreerd te zijn. Dus onvindbaar in het systeem terwijl ik gisterenmiddag een SMS had ontvangen hierover. Nu, een nieuw besteld en wordt, als het lukt, zaterdag geleverd. We jammer dat veel over OPD wordt geklaagd op dit forum. Ik zal tzt mijn profiel invullen. Bedankt voor je antwoord. 

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend, wel mooi dat je telefonisch nu goed geholpen bent.

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat je via de telefoon nu goed geholpen bent, Oliver. Over het algemeen gaat het bezorgen van dingen prima, maar helaas kan het eens misgaan. Wat er dan precies aan de hand is/was kunnen we dan ook niet altijd goed inzien. Kan zijn dat het pakketje niet goed verwerkt is. Waardoor je dan wel een sms hebt gekregen, maar er niet daadwerkelijk iets verstuurd is. Of het kan zijn dat de OPD vertraging heeft. Dat komt bij meerdere bezorgdiensten in de huidige tijd voor. Mocht dat het geval zijn, dan kan het nog zijn dat je uiteindelijk twee keer de OPD voor de deur hebt staan. In dat geval mag je de tweede gewoon weigeren. Het wordt dan naar ons terug gestuurd. 

Reputatie 1

@Erik_ @Noordzee ik wil zeggen dat het pakketje geleverd is en dat is conform de afspraak die eergisteren met KPN is gemaakt. De courier was beleefd en alles netjes op tijd. ik werd keurig geïnformeerd over wanneer ze aan de deur zouden zijn. Het hele proces verliep goed en ik ben een tevreden mens Ik vraag me af waar alle die klachten over OPD vandaan komt. Het zou kunnen komen door miscommunicatie bij of door KPN en niet door Reviva ofwel OPD. Want voor mijn bestelling. KPN had het in het systeem niet goed geregistreerd waardoor OPD die opdracht nog niet gah ontvangen.

eind goed, al goed.

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat de aflevering nu goed is gegaan, Oliver. Ik verwacht in dit geval ook dat het probleem eerder aan onze kant heeft gelegen. Juist ook omdat, wat jij ook al aangeeft, het pakje aan onze kant eerst niet terug te vinden was.