Vraag

opnames niet terug kijken via de app

  • 14 September 2019
  • 8 reacties
  • 637 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe telefoon (samsung galaxy A50) en tablet (samsung galaxy tab A 2018) heb kan ik mijn opnames niet meer terug kijken via de app, niet alle programmas meer kijken en terug kijken van programmas lukt ook niet.

En zoals ik terug kan lezen hebben hier meer mensen last van.
Ik neem de programmas op via de normale zender zonder dat er hd of iets dergelijks achter staat, dus daar ligt het bij mij niet aan.

Ik wil graag een oplossing, want nu is de app zo waardeloos!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @AnoukD, welkom op het forum! Vervelend dat je problemen ervaart met de iTV app. Om je beter te kunnen helpen heb ik wat vragen:

  • Krijg je een bijv. foutmelding te zien zodra je een opname probeert te kijken? Zo ja welke? Eventueel een screenshot?
  • Je geeft aan dat je niet "alle programma's" meer kan kijken. Bedoel je daar specifieke zenders? Zo ja, welke zenders?
  • Terugkijken werkt niet. Van welke zender? Krijg je een foutmelding?
  • Probeer je dit allemaal via de WiFi thuis, of via mobiel internet/4G?
Ik hoor graag van je!
Dag @Paul,
Ik krijg bij het terug kijken de volgende foutmelding:
Sorry.......
Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te drukken (symbool van herhalen) en probeer het opnieuw.

Maar dat werkt dus niet. Ook app opnieuw starten/instaleren werkt niet.
Deze melding krijg ik bij alle opnames en zowel op mij tablet als op mijn mobiel. Ik krijg de foutmelding ook ook als ik een programma (ongeacht welke zender) wil terug kijken.

Ik gebruik mijn eigen wifi netwerk thuis, maar op het werk of via 4g krijg ik dezelfde melding

Groetjes, AnoukD
Reputatie 7
Badge +25
Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik heb niet gelijk een verklaring eerlijk gezegd, dus ik ga mijn collega van het iTV team hier een blik op laten werken.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Gegevens heb ik aangevuld in mijn profiel
Reputatie 7
Badge +25
Gegevens heb ik aangevuld in mijn profiel
Dank! Als ik wat hoor van mijn collega hierover, laat ik het je hier weten.
Reputatie 7
Badge +25
Hey @AnoukD. Aanvullend vraagje: kan je wel gewoon alle zenders live kijken, zoals bijvoorbeeld MTV/TLC?
Hoi @Paul
Nee ikkan alleen de zenders npo 1,2,3 rtl 4,5,8 en z, sbs 6 en veronica live kijken
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Paul
Nee ikkan alleen de zenders npo 1,2,3 rtl 4,5,8 en z, sbs 6 en veronica live kijken

Dit lijkt dan een DRM (systeem voor copyrightbeveiliging) probleem te zijn. Ik geef dit door aan de betreffende afdelingen, maar dat betekent helaas wel dat ik niet gelijk een oplossing voor je heb, aangezien dit d.m.v. een update van de player (een onderdeel van de app) opgelost moet worden.