Vraag

Opnames niet terug te kijken sinds een tijdje

  • 18 July 2021
  • 10 reacties
  • 155 keer bekeken

Kan sinds een tijd geen opnames meer terugkijken. Ook niet als ik hem bekabeld aansluit. Ik zie de opnames staan, maar

wanneer je dan wil afspelen blijft er een groene cirkel draaien.

heb een Samsung tv minder dan een jaar oud

 

Rogier


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @RVK1976 

Heb je ook een TV ontvanger? En kun je dan de opnames wel terugkijken met de TV ontvanger?

Zo ja, zou je dan eens de app op jou Samsung TV opnieuw willen installeren? Maak je gebruik van de HD Glaszenders (Glasvezel) op kanaal 661 t/m 670? Deze opnames zijn niet terug te kijken via de app.

Kanaal 661 t/m 670 werken alleen met een KPN abonnement waarbij je een glasvezel aansluiting op jou adres hebt.

Dank voor je reactie.

 

ik heb de app KPN iTV opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt nog steeds niet. En nee, ik heb geen tv ontvanger.

Ik heb een KPN abonnement met glasvezel (opname pakket gratis).

Opname terugkijken heeft altijd gewerkt, maar nu al een paar weken niet meer.

 

 

Als je het opname pakket gratis hebt zou je toch tenminste 2 ontvangers moeten hebben. Alleen dan is het opname pakket gratis. Met slechts 1 ontvanger kost het opname pakket € 5/mnd en zonder ontvanger heb je geen KPN iTV abo en kun je sowieso ook niet via de app kijken.

Het is inderdaad mis met de Samsung-TV app. Bij mij blijft bij de startpagina al het groene rondje draaien. Kan er dus niks mee, dan staat ie namelijk volkomen vast.

Met opnemenpakket gratis heb je minimaal 2 ontvangers. Daarmee zal het zeker wel werken.

Opnamen van BBC First, VRT, Duitse zenders en SBS 9 zijn niet via de app te bekijken.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RVK1976 Welkom hier op het KPN Forum en goed om te zien dat onze leden je vraag al hebben gevonden. Hoe is de status nu? Werkt alles alweer. Je geeft aan dat je geen tv-ontvanger hebt? Kun je dat iets toelichten, want volgens mij hoor je er -zoals de mensen hier al aangeven- wel eentje te hebben.

Update: hier doet de app in m'n Samsung het nu. Anderhalf uur geleden al overigens.

(geplaatst 22:38)

Bart,

 

ik heb een box van Samsung waaruit maar 1 kabel naar de Samsung tv gaat  ik kijk draadloos tv via de KPN iTV app op mijn

televisie. Ik heb voorheen wel een ontvanger gehad van de KPN. Ik dacht dat mijn Samsung box de vervanger zou zijn van de ontvanger.

dit zou dus betekenen dat ik 2 kastjes nodig heb om opnames terug te kijken?
 

Rogier

Reputatie 7
Badge +24

@RVK1976 ja, u zou 2 tv ontvangers van KPN  in huis moeten hebben. Als u opnemen gratis heeft, dan betaald u daar in ieder geval wel voor. Dat kan haast niet anders.

@Nick83: Ik heb inderdaad 2 ontvangers. In mijn KPN zie ik ook staan bij mijn producten dat opname gratis is.

Als het opnamen zijn van de eerder genoemde zenders, dan kan afspelen alleen via de decoder.

Opnamen van BBC First, VRT, Duitse zenders en SBS 9 zijn niet via de app te bekijken.