Beantwoord

Opnames worden verwijderd ondanks genoeg ruimte

  • 5 juni 2021
  • 13 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik neem van een programma op mtv altijd het hele seizoen op maar nu is het zo dat hij er een paar opneemt (een stuk of 😎 en als er dan een nieuwe komt gooit hij de oudste eraf, er is nog genoeg procent over om op te nemen en ook is er geen jaar verstreken, hoe kan dat?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra 25 juni 2021, 10:51

de zender is mtv, programma teen mom og, uitgezonden om 21.30 op dinsdag, ik heb nu alleen geen originele uitzenddatums er meer in staan want die zijn  er ondertussen allemaal uitgegegooid dus heb alleen nog maar herhalingen staan maar in april en mei is het sowieso uitgezonden op eerder genoemde tijd, zou niet weten welke info ik u nog meer kan geven, anders probeer ik wel eens te bellen met kpn want anders schiet dit ook niet op ben ik bang

@friendsgek De specialist heeft me twee suggesties gegeven, want er lijkt niet echt iets mis te gaan.

  • MTV blijkt niet alle afleveringen chronologisch en compleet uit te zenden. Dat wil zeggen, de volgorde van afleveringen kan als volgt zijn: 1, 2, 13, 12, 22, et cetera.
  • De specialist geeft aan dat je twee seizoenen van Teen Mom opneemt, Teen Mom OG en Teen Mom 2. Dit zorgt er waarschijnlijk voor dat de afleveringen door elkaar staan in je lijst met opnames, waardoor het mogelijk lijkt of er afleveringen missen en door elkaar lopen.

Ik vermoed dat de combinatie van deze oorzaken ervoor zorgt dat het lijkt of er afleveringen verdwijnen. Als je er toch niet uit komt of vragen hebt, dan mag je natuurlijk ook gerust bellen of chatten met onze klantenservice

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @friendsgek, welkom!

Apart dat er toch oudere opnames verwijderd worden, ik zoek graag met je mee naar de oorzaak. Hoe plan je de opnames in, via de tv-ontvanger of op een andere manier? Plan je ze in als losse opnames, of als serie? Wat gebeurt er precies, krijg je ook een foutmelding te zien? En hoeveel procent ruimte heb je nog over?

Gewoon via de tv ontvanger en plan het in als hele seizoen,was al blij dat ik het vanaf begin had maar ja nu dus niet meer, als er een oude aflevering af gaat die later nog een keer wordt uitgezonden neemt ie hem wel weer op. Ik geloof dat ik rond 75% ruimte nog zit dus genoeg plek.Verder geen foutmelding nee

Reputatie 7
Badge +15

@friendsgek Ah, dank voor de extra informatie! 75% zou voldoende moeten zijn. Dus er verdwijnen niet willekeurig opnames als ik het goed begrijp: de opnames die verdwijnen zijn die van de serie waar de herhaling van uitgezonden wordt? Heb ik het zo goed begrepen?

Nee als er een nieuwe aflevering komt dan wordt er een oude afgegooid, dus aflevering 1t/m 7 is bijv opgenomen als 8 komt dan wordt 1 eraf gegooid,als dan later in de week ofzo afl 1 wordt uitgezonden neemt ie hem wel weer op

Reputatie 7
Badge +15

@friendsgek Dat is apart. Als je de ingeplande opnames controleert in het menu, staan ze dan niet dubbel gepland? Mijn vermoeden is dat een oude opname eruit gegooid wordt zo gauw er een herhaling uitgezonden wordt. Het kan ook helpen om de ingeplande opnames te verwijderen en opnieuw in te plannen. Ik ben benieuwd of het dan goed gaat. 

Er staat niets in geplande opnames meer maar heb nu afl 1 t/m 5 en 13 en 14 de rest is eraf gegooid terwijl daar dus geen herhaling van is uitgezonden

 

Reputatie 7
Badge +15

@friendsgek Dan is het wel gek dat de opnames verdwijnen. Ik ga verder voor je op onderzoek uit. Kan je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, samen met je abonneenummer van Interactieve TV? Geef je me een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Ik heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +15

@friendsgek Super, dankjewel. Ik heb alvast de vraag uitgezet bij de specialisten. Heb je voor mij nog specifieke voorbeelden van de opnames? Het programma, de zender en de tijd waar op ze opgenomen zijn, dan kan ik dit ook nog aan ze doorgeven.

Het gaat om programma's teen mom,teen mom of zover ik weet omdat dit seizoenen zijn die er vaak wat langer op staan,dit wordt uitgezonden op MTV, normaal op dinsdag avond  dacht om 21.30 maar de herhalingen verschild.

Reputatie 7
Badge +15

@friendsgek Ik heb wel specifieke voorbeelden nodig, anders kan de specialist er niets mee. Kan je voorbeelden van het programma, de zender en de tijden voor me opzoeken en hierdoorgeven? Dan speel ik die door en kunnen de specialisten voor je op onderzoek uit.

de zender is mtv, programma teen mom og, uitgezonden om 21.30 op dinsdag, ik heb nu alleen geen originele uitzenddatums er meer in staan want die zijn  er ondertussen allemaal uitgegegooid dus heb alleen nog maar herhalingen staan maar in april en mei is het sowieso uitgezonden op eerder genoemde tijd, zou niet weten welke info ik u nog meer kan geven, anders probeer ik wel eens te bellen met kpn want anders schiet dit ook niet op ben ik bang

Reputatie 7
Badge +15

de zender is mtv, programma teen mom og, uitgezonden om 21.30 op dinsdag, ik heb nu alleen geen originele uitzenddatums er meer in staan want die zijn  er ondertussen allemaal uitgegegooid dus heb alleen nog maar herhalingen staan maar in april en mei is het sowieso uitgezonden op eerder genoemde tijd, zou niet weten welke info ik u nog meer kan geven, anders probeer ik wel eens te bellen met kpn want anders schiet dit ook niet op ben ik bang

@friendsgek De specialist heeft me twee suggesties gegeven, want er lijkt niet echt iets mis te gaan.

  • MTV blijkt niet alle afleveringen chronologisch en compleet uit te zenden. Dat wil zeggen, de volgorde van afleveringen kan als volgt zijn: 1, 2, 13, 12, 22, et cetera.
  • De specialist geeft aan dat je twee seizoenen van Teen Mom opneemt, Teen Mom OG en Teen Mom 2. Dit zorgt er waarschijnlijk voor dat de afleveringen door elkaar staan in je lijst met opnames, waardoor het mogelijk lijkt of er afleveringen missen en door elkaar lopen.

Ik vermoed dat de combinatie van deze oorzaken ervoor zorgt dat het lijkt of er afleveringen verdwijnen. Als je er toch niet uit komt of vragen hebt, dan mag je natuurlijk ook gerust bellen of chatten met onze klantenservice

Reageer