Beantwoord

opnemen

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 1207 keer bekeken

ik kan maar 4dagen vantevoren opnemen bij ziggo is dat 2 weken 

icon

Beste antwoord door PeterG 14 January 2020, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

He Peter,

Hier ben ik benieuwd over naar jouw reactie. 

(Bericht geplaatst om geinformeerd te worden via Mail, nu zie ik pas het topic volgen vakje:sob: ). 

CorL schrijft: He Peter,

Hier ben ik benieuwd over naar jouw reactie. 

Ik ben allang blij dat het (is het 1½ jaar geleden?) veranderd is van 2 dagen naar 4 dagen vooruit. Nu kan je op maandag de hele week tot en met vrijdag vast opnamen selecteren.

Ook ik mis vaak programma’s of van series de eerste aflevering, omdat trailers vaak al langer dan 4 dagen tevoren worden uitgezonden. Dan kan je niet meteen instellen en vergeet je het tegen de tijd helaas.

Of het met de Mediabox Next (die opneemt net als bij KPN in the cloud) ook 2 weken tevoren is betwijfel ik. Dit is de énige officiële box met opnemen die Ziggo nog verstrekt dus over Cisco’s, Humaxen e.d. met opnemen ga ik niet op in. (ik weet wel dat je met Cisco’s maar zo'n 24 uur vooruit kan in de epg om te programmeren)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @djay, welkom hier.

Onze gids gaat inderdaad tot 4 dagen in de toekomst zoals PeterG ook al heeft aangegeven. Zo krijgen wij de gids aangeleverd vanuit de zenders.Â