Beantwoord

Oranje lampje wifi versterker blijft branden. Niks werkt

  • 15 October 2021
  • 3 reacties
  • 421 keer bekeken

Wij hebben op zolder een wifi versterker, nu hebben wij deze week nieuwe kastjes van kpn gekregen, deze heb ik Beneden zonder problemen aangesloten. 

Daarna wilde ik op onze slaapkamer (2e verdieping) het kastje aansluiten, maar dit lukte niet, hij kon het hele kastje niet vinden. Dus ik dacht ik doe eerst de zolder, want dit heeft vast met de wifi versterker te maken.  (Eerdere problemen altijd wel).

Zolder proberen aan de sluiten, ik kwam wel iets verder, maar hij kan de installatie niet afronden, want hij kan de software niet downloaden. Nu blijkt dat het bovenste lampje van de wifi versterker oranje blijft branden. Deze hoort blauw te zijn. Ik heb alles al geprobeerd, resetten, opnieuw aansluiten,  stekkers eruit,  stekkers erin... maar telkens wordt het bovenste lampje weer oranje. 

Wie heeft voor mij de oplossing? 

Groetjes Martine

icon

Beste antwoord door DennisA78 16 October 2021, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welke versterker hebben we het over? Ik vermoed deze?

 

Als het bovenste lampje oranje brand is de versterker nog niet goed ingesteld (na reset)

Hij is bekabeld aangesloten neem ik aan? Zit de voedende kabel (die van beneden komt) wel in de gele poort? Anders werkt het niet.

 

En volgens mij moet dan ook nog de WPS knoppen op versterker en modem een 5sec ingedrukt houden om elkaar te vinden.

 

Hey Dennis, 

Bedankt voor je reactie!

Het gaat inderdaad om die versterker ja, ik heb alles gedaan en geprobeerd, behalve de WPS knoppen op versterker en modem 5sec ingedrukt houden, dit ga ik nog proberen, maar dit lukt niet alleen ha ha. Dus zodra ik iemand heb geregeld laat ik je weten of dit de oplossing is!

Reputatie 7
Badge +11

Hey Dennis, 

Bedankt voor je reactie!

Het gaat inderdaad om die versterker ja, ik heb alles gedaan en geprobeerd, behalve de WPS knoppen op versterker en modem 5sec ingedrukt houden, dit ga ik nog proberen, maar dit lukt niet alleen ha ha. Dus zodra ik iemand heb geregeld laat ik je weten of dit de oplossing is!

Dat hoeft niet te gelijk, in de meeste apparatuur die ik ken heb je 120 seconden de tijd om naar het andere apparaat te lopen en daar WPS in te drukken.