Beantwoord

Overstappen naar KPN

  • 18 May 2019
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik kreeg op 3 mei de mail dat Telfort stopt per 1 mei 2019.
Mostert na de maaltijd dus. En de winkel waar we altijd goed geholpen zijn was dus al dicht.
Half april kregen we de mail dat er diverse zenders zouden verdwijnen pet 1 juni 2019. Maar dus niets over stoppen. Nu wil het dat die zenders die verdwijnen juist emkele waren zoals Geographic e.a.
Maar nu komt het: In hey basidpakket van Kpn staan die zenders nog grwoon vermeld. Ben ik nu gedwongen om het basis pakket van Kpn te nemen, indien mogelijk om alleen mijn zenderpakket van telfort te wijzigen in een kpn pakket?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 May 2019, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik kreeg op 3 mei de mail dat Telfort stopt per 1 mei 2019.
Mostert na de maaltijd dus. En de winkel waar we altijd goed geholpen zijn was dus al dicht.
Half april kregen we de mail dat er diverse zenders zouden verdwijnen pet 1 juni 2019. Maar dus niets over stoppen. Nu wil het dat die zenders die verdwijnen juist emkele waren zoals Geographic e.a.
Maar nu komt het: In hey basidpakket van Kpn staan die zenders nog grwoon vermeld. Ben ik nu gedwongen om het basis pakket van Kpn te nemen, indien mogelijk om alleen mijn zenderpakket van telfort te wijzigen in een kpn pakket?

Nee dat deze vermeld staan is omdat deze pas per 1 juni mogelijk verdwijnen. Bij Telfort vind je deze in het zogenoemde uitgebreid pakket.
En je zal dan helemaal naar KPN overmoeten je kan niet TV bij KPN bestellen terwijl je internet van Telfort hebt. Telfort is nog niet helemaal gestopt, enkel de verkoop van abonnementen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Joost W. Welkom op het forum, Ik heb goed nieuws! De zenders FOX TV, National Geographic, Disney Channel, 24Kitchen, BabyTV en NatGeoWild blijven ook na 1 juni beschikbaar voor de klanten van KPN, Telfort en XS4ALL. Je hoeft niet per sé over te stappen van Telfort naar KPN om deze zenders te bekijken. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!