Beantwoord

Pakket aanzetten blijft op 'in behandeling' staan.

  • 23 July 2021
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Extra pakket aanzetten blijft op in behandeling staan, zowel op TV als op computer

TV ontvanger aan/uitzetten helpt niet, modem aan/uitzetten ook niet.

Niets lijkt te helpen

icon

Beste antwoord door Vikash 26 July 2021, 16:07

Hoi @Caesarb1963. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een extra zenderpakket toe te voegen aan jouw abonnement. Op de pagina “Zenderpakketten aan- en uitzetten” kan je de verschillende manieren vinden om dit te doen. Ik begrijp uit jouw bericht dat je dit al hebt geprobeerd, klopt dat? Op onze servicepagina vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. Als je geen antwoord vindt op je vraag dan kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Caesarb1963 ,

Vervelend dat het aanzetten van het extra pakket niet lukt. 

Dan maar bellen of chatten met KPN.

 

 

KPN is hiervoor vandaag tot 17.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

En anders maandag weer vanaf 8.00.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken

 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Caesarb1963. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een extra zenderpakket toe te voegen aan jouw abonnement. Op de pagina “Zenderpakketten aan- en uitzetten” kan je de verschillende manieren vinden om dit te doen. Ik begrijp uit jouw bericht dat je dit al hebt geprobeerd, klopt dat? Op onze servicepagina vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. Als je geen antwoord vindt op je vraag dan kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Caesarb1963 ,

Vervelend dat het aanzetten van het extra pakket niet lukt. 

Dan maar bellen of chatten met KPN.

 

 

KPN is hiervoor vandaag tot 17.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

En anders maandag weer vanaf 8.00.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken

 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

@Caesarb1963 

Heb je het nu via de klantenservice kunnen regelen? 

Reageer