Beantwoord

Pakket wijziging

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag in mijn pakket nu ook de opneem functie. Via een sms heb ik van KPN gehoord dat mijn abonnement gewijzigd is en een verwijzing naar installatie richtlijnen. Er staat echter niet uitgelegd hoe ik op mijn huidige experia v10 box de opneemfunctie verkrijg. De opneem knop doet in ieder geval niets.
Wie kan mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Irloesie 3 January 2019, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Irloesie, welkom op het forum. Dit is afhankelijk van de datum waarop het pakket ingaat. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoi Alex, inmiddels heb ik via een Chat met een medewerker de boel aan de gang gekregen. Hij heeft de experia box opnieuw opgestart en toen had ik wel de opneemfunctie. Jammer dat KPN dat niet meteen aangeeft bij de pakketwijziging maar ik ben geholpen. Dank voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +24
Aa, kijk. Reset versnelt de boel wel een beetje inderdaad. Fijn om te lezen dat alles nu werkt. Uiteraard graag gedaan. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.