Beantwoord

Pluspakket maand geleden uitgezet, maar loopt nog door

  • 4 July 2021
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Heb maand geleden pluspakket uitgezet. De bijbehorende zenders waren meteen verwijderd maar de betaling loopt gewoon door en Mijnkpn blijft vermelden dat ik het Pluspakket nog heb. Tevens vermeld de tv steeds dat de wijziging 10 minuten kan duren. Ook staat er in de instellingen dat ik geen wijzigingen meer kan doorvoeren. Er is volgens mij iets vastgelopen in het systeem. Heb trouwens al meerdere malen de ontvanger e.d. gereset.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 July 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Tatik, welkom! Ik zie wat je bedoelt. En ik ga uit laten zoeken hoe we dit op kunnen lossen voor je. Dat kan even duren, maar: je krijgt sowieso je teveel betaalde bedrag terug. Ik hou je op de hoogte!

Dank je Marcia. Ik wacht het af.

Het is alweer 15 dagen geleden maar alles blijft nog hetzelfde. Volgens alle gegevens heb ik nog steeds het pluspakket maar ik heb de bijbehorende zenders niet meer en kan niks anders uitzetten of bestellen want er is iets in behandeling.  Hoe kan ik dit zo snel mogelijk geregeld krijgen?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb nog niets weer vernomen, dus ik weet het niet helaas. Wel heb ik navraag gedaan of er een concrete termijn bekend is. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels de bevestiging dat het pluspakket eindelijk opgezegd is. Nu is de vraag nog even of het teveel betaalde bedrag automatisch in mindering wordt gebracht of dat ik daar nog iets voor moet doen. Zodra ik dat weet, laat ik dat natuurlijk ook nog even weten. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Tatik, het ging helaas niet automatisch dus heb ik de vergoeding zojuist ingediend. Dit wordt met de eerstvolgende factuur in mindering gebracht!
Sorry voor het ongemak!