Beantwoord

Programma terugkijken springt zo over naar volgend programma

  • 26 October 2019
  • 9 reacties
  • 619 keer bekeken

Hallo,

Bij programma terugkijken via interactieve tv springt tijdens de eerste reclame blok van het programma wat we aan het terugkijken zijn zo over naar het volgende programma. Er komt dan alleen een melding in beeld dat het volgende terugkijken programma word geladen. Je kan dan alleen nog het volgende programma stoppen en weer opnieuw het juiste programma selecteren en dan pas speelt het hele programma zich af. Heel irritant. Wat kunnen we hier aan doen? 

icon

Beste antwoord door Jerrin 5 November 2019, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik heb ook last van dit probleem sinds een paar dagen. Ik heb tot op heden geen oplossing hiervoor gevonden. 

Badge +19

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox?

Mijn ontvanger is direct verbonden met de experiabox.

Hoi @Pinootje en @Jerrin wat een hinderlijke storing. Wie weet is er ergens een foutje in geslopen.

Gebeurt het bij bepaalde programma's? Of bij alles wat je terugkijkt? (titels en uitzendtijden zijn welkom)

Misschien is het handig om een reset van de tuner te proberen. Eerst even een simpele herstart ( stroom er kort van af) Als dat het probleem niet oplost graag via het menu → instellingen → 2x gele knop → verwijderen software en daarna op bevestigen klikken.

Laat je weten of dit helpt? 

Heb bovenstaande stappen geprobeerd maar net weer een programma terug gekeken en nog steeds springt het programma in het eerste reclameblok zo over naar het programma wat erna in de gids komt. 

Het gebeurt eigenlijk bij elk programma waar reclameblokken in zitten. En dan in het eerste reclameblok springt ie over. 

Ook mijn opnames die ik terug kijk springt bij het eerste reclameblok gewoon terug naar de tv… 

 

wat kan ik nu nog doen? Resetten, software verwijderen en opnieuw opstarten heb ik allemaal al een keer gedaan. 

Heel merkwaardig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Goedemiddag, het verwijderen van de software (menu → instellingen → 2x gele knop → verwijderen software) heeft voor mij tot nu toe positief uitgepakt. Sinds ik de software heb verwijderd heb ik geen last meer van het probleem!

Fijn om te lezen, @Jerrin !