Beantwoord

Radio geluid gaat zachter

  • 15 August 2019
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 3
ik heb mij radio aan gesloten op de arris maar soms gaat het geluid zachter
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 August 2019, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bert, welkom hier.

Wat is er precies aangesloten op de Arris, een eigen versterker/receiver? Zou je hier een aansluitschema willen plaatsen? Gaat het geluid spontaan zachter als je naar 1 bepaalde zender luistert, of meerdere?
Reputatie 3
Hoi Ik heb de radio aangesloten met een audiokabel en achterin de arris met een kabel die bij de doos zit die je ontvangt bij de arris.
Bij welke zender ervaar je dit???

Hier heb ik altijd diverse zenders aan en kan dit niet onderschrijven.
Bij NPO soul en jazz, Skyradio, Sublime, Classic FM, Arrow classic rock, Q music, Radio 10, 100 % NL en 40up radio ervaar ik dit niet. Die blijven stabiel.
Reputatie 3
Beste moderator, dat is alleen bij radio 5 daar heb ik hem altijd op staan.
Dat is merkwaardig, @bert 49 . Is het zo dat het geluid zachter gaat terwijl er een nummer gedraaid wordt? Of verschillen de volume's per nummer? Is het verschil groot?
Komt het de hele dag voor? Of alleen tijdens bepaalde programma's ? Alle info is welkom!
Hmm, dit is vaker langs gekomen betr. NPO Radio 5. En iedere keer als ik hier thuis radio 5 dan weer (uren) aan heb is het volume stabiel.

Heb 'm nu, nét, weer op deze zender gezet. Zal de komende uren eens monitoren

geplaatst: 13:40
Reputatie 3
Hoi Ik sluit me aan bij peterG die het zelfde ervaart bij radio 5. gebeurt niet altijd van morgen nog geen last van gehad.
Ah. Zodra jullie iets merken zou ik heel erg geholpen zijn met een tijdstip/programma waar het gebeurt. Dit is iets wat de technische dienst sowieso gaat vragen. Houdt me op de hoogte!