Vraag

Settop box glitcht naar de tv

  • 4 March 2019
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

mijn settop box heeft een probleem met de aansluiting van de hdmi kabel naar de tv. de tv heeft regelmatig een probleem waarmee het beeld opeens weg gaat en dan na 1/2 seconden weer terug komt.
we hebben al een nieuwe hdmi kabel gekocht, ook hebben we sinds kort een nieuwe tv waar dit probleem nog steeds bij voorkomt. wat is hier de beste oplossonig voor?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@J vreugdenhil Dat is bepaald niet prettig tv kijken, stel ik me zo voor. De bekabeling heb je in elk geval al gecheckt, dus die vinken we af. Laten we verder kijken. Hoeveel tv-ontvangers heb je? Als je er meerdere hebt ben ik uiteraard nieuwsgierig of dit op 1 ontvanger of meerdere voorkomt. En welk type ontvanger heb je? Vaak helpt het in dit soort gevallen om de ontvanger een fabrieksreset te geven, waarbij je ook de software opnieuw inlaadt. Hier lees je hoe dat werkt. Wil je dat eens proberen?

Ik kijk uiteraard graag met je mee, als dat geen effect heeft. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @J vreugdenhil Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Is het probleem inmiddels verholpen? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag!

Reageer