Beantwoord

Sinds nieuwe tv ontvanger haperingen

  • 29 November 2019
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ja, sinds woensdag 27 november j.l. heb ik ook 4K hussel van KPN. voorheen jaren gewoon KPN internet abonnement zonder enige problemen. Sinds het plaatsen van een nieuwe tv ontvanger ook de zelfde problemen als hierboven beschreven. Ook van alles gedaan. gereset en andere kabels geprobeerd. Doch alles zonder resultaat. Nu maar een monteur gevraagd, maar moet hiervoor betalen terwijl het product niet goed is geleverd. dus 2 problemen. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door johnvsb 4 December 2019, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @johnvsb . Welkom op het forum.

Helaas is het oorspronkelijke topic waarop je reageerde niet meegenomen in het admin bericht. Ik moet dus een beetje gokken

Ik begrijp dat er een itv tuner stoort? Blijft het beeld hangen? Is de tuner rechtstreeks met een kabel op de experiabox aangesloten>? Alle info is welkom. Excuses dat ik opnieuw naar moet vragen. 

Montuer kon niets vreemds vinden.

Toen een ander hdmi kabel aangesloten en de probleem was opgelost.

Monteur adviseerde nieuwe tv ontvanger met bijbehorende hdmi kabel te plaatsen. Is inmiddels gebeurd. Alles ok nu.

Oh, gelukkig maar. Daar ben ik blij om.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.Â