Beantwoord

Smart tv kpnitv misbruik???

  • 7 April 2019
  • 3 reacties
  • 320 keer bekeken

beste kpn bij deze wil ik wat kwijt, over de kpn smart tv itv app
ik vind het een beetje krom dat je via chromecast wel de itv app kan gebruiken met kpn abonnement op een andere internet verbinding zoals ziggo maar als ik de smart tv app gebruik met de zelfde kpn abonnement en de ziggo verbinding en dan op de smart tv de app aan doet dan moet je opeen verbinding hebben met een kpn vaste verbinding hoe kan dat? zou dat in de toekomst veranderd kunnen worden want misbruik voorkom je zo niet hoor

zou fijn zijn want ik woon op een woonvorm
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 April 2019, 22:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Oscar, welkom hier. Goede vraag. Dit komt doordat je met de iTV app een beperkt aantal zenders hebt die je buitenshuis kunt bekijken, overigens ook met een maximum van 5 apparaten. De app voor de Smart TV is daar niet voor bedoeld, maar bedoeld voor thuisgebruik met beschikbaarheid van alle zenders. Op de korte termijn zijn er geen plannen om dit te veranderen. Met een omweg kun je dit wel omzeilen door je Chromecast mee te nemen naar een andere locatie, dan kun je daar alsnog streamen met de app. Wel moet je dan eerst de Chromecast configureren met de WiFi daar, kost je een paar minuten.

Ik hoop dat je zo voldoende weet.
Ik een smart tv aangeschaft dat ik weet op samsung tv komt de kpn itv smart app erop ik dus inloggen met kpn abonnement nummer en dan werkt het? Nee erg jmmr chromecast heb ik wel maar dat duurt lang met opstarten en de smart app weeks erg snel erg jmmr dat het bmnuet werkt maar bedankt voor het andwoord
Reputatie 7
Badge +24
Nee, op die manier gaat het helaas niet werken. Graag gedaan uiteraard.