Vraag

Smarttv app voor Loewe

  • 13 May 2020
  • 2 reacties
  • 1055 keer bekeken

Hoe staat het met de ontwikkeling van de smart app? Met name voor een Loewe tv.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

LET OP. Dit is 20 mei 2020. In de loop der tijd kunnen dingen veranderen. 
Kijk vooral ook op https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm .

Nov. 2022: de app is beschikbaar voor Samsung (Tizen), LG (WebOS) en toestellen met Android-TV/Google-TV. Dus ook losse streamingboxen.

Voor minpunten tov ontvanger klik hier.
 

Die komt er niet. Alleen Samsung en LG zijn beschikbaar voor modellen van 2017 en recenter.

Op dit moment ligt de aandacht op de vernieuwing bij het platform voor de decoders. Die gaan naar een nieuw platform en krijgen ook een heel ander menu.

Verder is de vraag of je die app écht wel zou willen gebruiken. Ik zie het als noodvoorziening in geval dat m’n enige decoder stuk is.

Want er ontbreekt nogal wat via de app (datum van deze reactie 14 mei 2020)

  • Ietsje mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen content betaalt huren (dit kan ook niet via de tablet en smartphone)
  • Terugkijken bij minder zenders beschikbaar (o.a. SBS9)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling; ook niet anderszins ondertiteling voor gehoorproblemen
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders

Die komt er voorlopig niet. Alleen Samsung en LG zijn beschikbaar voor modellen van 2017 en recenter.

Op dit moment ligt de aandacht op de vernieuwing bij het platform voor de decoders. Die gaan naar een nieuw platform en krijgen ook een heel ander menu.

Verder is de vraag of je die app écht wel zou willen gebruiken. Ik zie het als noodvoorziening in geval dat m’n enige decoder stuk is.

Want er ontbreekt nogal wat via de app

  • Ietsje mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen content betaalt huren (dit kan ook niet via de tablet en smartphone)
  • Terugkijken bij minder zenders beschikbaar (o.a. SBS9)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling; ook niet anderszins ondertiteling voor gehoorproblemen
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders

Inderdaad heel erg jammer dat deze lijst er niet op zit. Ik wil de decoder en de hdmi kabel weg. En zeker die extra afstandsbediening, heb ik zo’n mooie LG magic remote moet ik voor kpn alsnog die afstandsbediening gebruiken. 😾