Beantwoord

STB-NMC-400 storing

  • 10 April 2021
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds donderdag heb ik regelmatig storingscodeĀ STB-NMC-400 . Deze melding verschijnt dan op alle tv ontvangers en er is dan ook geen internet. Resetten modem helpt dan wel maar probleem komt steeds terug.

Graag een oplossing hiervoor.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 April 2021, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TjallingH, ik snap heel goed dat je graag een oplossing wilt. Als ik jouw verhaal zo hoor komt het door een verbrekende verbinding aangezien je dan ook geen internet hebt. Dan verbreekt ook de verbinding met de ontvanger wat de foutmelding veroorzaakt. Ik zie op de 10e 99 verbrekingen. Dat zijn er nogal wat. Gister zie ik nog een handmatige. Vandaag niks. Ik verwacht dus dat er nu geen problemen meer zijn, klopt dat? Lijkt op een verstoring in het netwerk. Excuses voor het ongemak.

Reputatie 2

Gisteravond lag ook glasvezel er helemaal uit. Na bellen met het storingsnummer bleek dat de glasvezel er inderdaad extern uit lag. Dat zou vannacht opgelost zijn. Vanmorgen was er weer internet. Daarna naar mijn werk gegaan en nog niet gehoord van het thuisfront dat er geen ik internet meer was..Lijkt dus opgelost

Reputatie 7
Badge +20

Dat is fijn. Mocht er weer wat zijn, laat het dan weten.Ā