Beantwoord

STB-ZAP-03 sinds laatste update bij terugkijken

  • 8 mei 2021
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

Sinds de laatste software update/  van april j.l. Kan ik geen enkel programma of TV zender terugkijken gebruiken.
Ik krijg de melding:  Afspelen mislukt
Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk.
Probeer het later nog eens
 ( STB -zap- 03 / 40462 : Videoserver niet gevonden ),
 vervolgens een groene balk om OK te drukken.

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is?
Waarom krijg ik deze melding bij alle pogingen ik doe om een programma terug te kijken? 

icon

Beste antwoord door Alexandra 10 mei 2021, 09:11

Goedemorgen @Capo, irritant dat het terugkijken van programma's ineens niet meer lukt. 

Foutcode STB-ZAP-03 geeft aan dat het afspelen mislukt is. Meestal helpt het om het programma opnieuw te starten, maar ik begrijp dat je dat al vaak gedaan hebt. Het gaat om terugkijken van programma's, niet om opnames toch? Hoe kijk je tv wanneer je dit te zien krijgt? Gebruik je de tv met de tv-ontvanger, of kijk je via een laptop, telefoon of tablet? Gaat het ‘normaal’ tv kijken wel goed? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Capo, irritant dat het terugkijken van programma's ineens niet meer lukt. 

Foutcode STB-ZAP-03 geeft aan dat het afspelen mislukt is. Meestal helpt het om het programma opnieuw te starten, maar ik begrijp dat je dat al vaak gedaan hebt. Het gaat om terugkijken van programma's, niet om opnames toch? Hoe kijk je tv wanneer je dit te zien krijgt? Gebruik je de tv met de tv-ontvanger, of kijk je via een laptop, telefoon of tablet? Gaat het ‘normaal’ tv kijken wel goed? 

Reageer