Beantwoord

Storing: foutcode avs-500-5005

  • 24 August 2020
  • 113 reacties
  • 3309 keer bekeken

Kan zelf niets aanpassen.

wat kan hier aan gedaan worden?

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 August 2020, 20:44

Bekijk origineel

113 reacties

hoi, goedenavond

Nu krijgen wij deze meldjng!! Foutcode AVS-500-5005

Niet opgelost dus???

 

Help :(

Ha, wij ook. Veel minder zenders en gids en menu doen het niet. Is er een algemene storing?

ik krijg em idd nu ook. Kan geen opnames kijken. En de gids doet het ook niet.

 

Hier ook deze foutcode. 
zal wel weer aan algemene storing zijn

Helaas hier nu ook de foutcode AVS-500-5005.  Alles al uitgezet en weer opgestart, maar kan menu niet opnemen en zenders doen t maar tot kanaal 17… wat nu?

Ik heb een storing en kan alleen nog maar zappen

foutcode AVS-500-5005

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier ook dezelfde foutcode als ik kijk via de tv box.

 

De app op mijn LG tv werkt helemaal niet, deze is uitgelogd en kan niet meer inloggen. De itv app op de iPad start niet op. 

Hier ook dezelfde foutcode, erg vervelend

Ik krijg foutcode AVS-500-5005 in beeld. Ik heb alles opnieuw opgestart, maar die code blijft in beeld. Ik kan het menu ook niet openen. Ik wilde juist mijn opnames gaan kijken 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

weer de foutcode 500-5005, controleer de verbinding,alles werkt alleen de itv app niet, niet op laptop, ook niet op mobiel

Ook hier de foutcode AVS 500 5005.... meer malen opnieuw opgestart,  stroom eraf etc... @KPN graag een oplossing voor een terugkerend probleem.

Helaas hier dezelde foutcode: AVS-500-5005.

Ik kan niet via het menu, een harde reset doen. Als ik op de menu-knop druk, krijg ik de melding:

Deze actie is momenteel nier beschikbaar, probeer het later opnieuw.

Ik hoop dat menu’s als terugkijken & gids snel weer werken.

Alvasr bedankt & een fijne avond!

Mvg, Karin van Boeijen

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Montjeulore,

Dan gaat er iets fout in de gids zo te lezen. Heb je de ontvanger al eens een harde reset gegeven? De stappen staan hieronder. Hopelijk lost dit je probleem op. 

 

Wij hebben hetzelfde probleem, hij begon met weigeren opname acties te laten zien bij alle behalve NPO zenders, alleen kon je die daar wel zien maar niet gebruiken. 

Dus (voor de zoveelste keer in de laatste weken) het kastje uit ……. en aan, maar nu dus de 500-5005 foutmelding, loeihard geluid, geen enkele info meer, en je kunt nergens meer bij.

Ik word werkelijk kokend van de telefonische onbereikbaarheid van KPN, je word op de site steeds in hetzelfde lusje gestuurd, en toen ik eindelijk een nummer had, werd er een link gestuurd via sms en de verbinding verbroken, die leide dus naar dezelfde gehate nutteloze pagina's en hulp krijg je niet, enkel mijn vrouw weerhoud me ervan over te stappen, ik ben er zooooo klaar mee!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Msoontiens

Ik krijg bij openen apps of website dat er problemen zijn. Er is een storing met de apps en de website tv.kpn.com. Je kunt via de tv decoder tv kijken.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Het ligt niet aan hem, wij hebben hetzelfde, ergens bij KPN is de boel in de soep, en onze TV avond gelijk mee in de soep..

Jep. Hier net zo. Ik wil de code wel melden op mijn KPN, maar die kent de foutcode niet.

@PeterG ,

 

dat weet ik maar wil mijn opname bekijken, enig idee hoe lang het gaat duren?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Zie inderdaad meerdere meldingen binnenkomen. Lijkt dat er een storing gaande is. 

Reputatie 4
Badge +1

Mijn 2952 hing zich zojuist op. Na herstart foutcode AVS-500-5005. Slechts beperkt aantal zenders beschikbaar. Geen menu en/of gids.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Helaas hier dezelde foutcode: AVS-500-5005  zowel de tv al de itv app:angry:

Na 20 minuten nogmaals alles uitgezet. En nu doet alles het weer. Zal dus wel een korte storing zijn. Hier is het snel opgelost.

Hier ook dezelfde foutcode. Opnieuw opstarten of stroom eraf helpt niet. Hebt maar een aantal zenders en menu is niet te openen. 

Geen algeme storing volgens kpn.. 

Hier ook dezelfde melding , gezien de vorige reacties van KPN klanten neem ik aan dat het een storing is en vanzelf opgelost zal worden , effe geduld hebben dus .

 

Zie inderdaad meerdere meldingen binnenkomen. Lijkt dat er een storing gaande is. 

Ik hoop dat er ook snel wat aan gedaan word.

Reageer