Vraag

storingen netflix

  • 4 November 2020
  • 2 reacties
  • 1175 keer bekeken

Hallo,

Netflix gooit mij er op de tv met enige regelmaat uit. Krijg dan een melding dat er storing zou zijn met de app. Het meisje van de klantenservice zei mij aan de telefoon dat ik dan vooral netflix moet bellen...... dus dit gesprek maar gelaten voor wat het was. 

 

Tv enkele weken geleden al volledig gereset omdat toen de tv ontvanger 3 keer per dag moest resetten en updaten ofzo. Sinds dien problemen met de netflix is app. Heeft iemand een oplossing?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Jasper1985, welkom op het forum!

Irritant dat Netflix niet goed werkt op de tv-ontvanger en dat je er telkens uit gegooid wordt. Ik heb daar meer klachten over gelezen helaas. :disappointed_relieved:

Het kan helpen om de tv-ontvanger te resetten.  Heb je dat sinds je de problemen ervaart al eens geprobeerd? Als dat niet helpt, dan ben ik benieuwd op welke manier je Netflix opstart op de tv-ontvanger. Start je Netflix via het tv-menu of via kanaal 200? Wordt je in beide gevallen er telkens uitgegooid?

Reputatie 7
Badge +10

@Jasper1985 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer