Beantwoord

Teletekst via LG Magic Remote?

  • 7 April 2020
  • 7 reacties
  • 8283 keer bekeken

Weet iemand hier ook een oplossing om teletekst te kunnen openen met de magic remote? Dit zou toch zeker moeten kunnen. Bind e oudere modellen zat namelijk een text knop erop alleen is deze bij mij vervangen door een movies knop waardoor ik nu niet weet hoe ik teletekst geopend krijg.

Alvast bedankt, rick

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Pasveer 8 April 2020, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hey @Pasveer, zelf geen verstand van de Magic remote. Maar via Google ben ik hierop gestuit: TEXT of T.OPT daarmee zou je teletext moeten kunnen bedienen. Heb je daar wat aan? :)

 

@Nadia  helaas niet, heb een andere. Maar heb contact gehad met LG. Hun zeggen dat dit inderdaad niet werkt als je werkt via een decoder helaas.

Dan is het niet anders gebruiken we de vertrouwde afstandsbediening van Kpn wel 😁

Wel moet ik even kwijt dat jlie echt goede service leveren en goed meedenken, ongeacht het in jullie straatje is of niet. 

Bedankt voor de service! 

Reputatie 7

@Nadia  helaas niet, heb een andere. Maar heb contact gehad met LG. Hun zeggen dat dit inderdaad niet werkt als je werkt via een decoder helaas.

Ach, dat is balen zeg! Nouja, dan inderdaad maar via de witte afstandsbediening van KPN :)

Wel moet ik even kwijt dat jlie echt goede service leveren en goed meedenken, ongeacht het in jullie straatje is of niet. 

Bedankt voor de service! 

Dat is zeer attent, dankjewel Rick :green_heart::blush:

MR21GC en teletekst. Moeders (nagenoeg 90 jaar jong) heeft een prachtige LG gekocht met deze afstandsbediening erbij. We zijn er wel achter waar teletekst te vinden is (met name 888 is op die leeftijd belangrijk) . Dit is echter een omslachtige weg.  Ik ben op zoek om een van de vele knoppen een andere functie te geven te weten teletekst. Iemand enig idee of dat kan en waar ik dat kan vinden ?

Als je moeder alleen tv kijkt, dus alleen de kpn-decoder gebruikt, dan lijkt mij de afstandsbediening van kpn gebruiken toch eenvoudiger, @GJ57 .

Als je moeder alleen tv kijkt, dus alleen de kpn-decoder gebruikt, dan lijkt mij de afstandsbediening van kpn gebruiken toch eenvoudiger, @GJ57 .

Tja dan wel maar mijn moeder wil alles kunnen, youtube netflix enzovoort (en ik hoor je denken bijna 90 ja idd , ze is erg bij de tijd) 

Haha. Tof! Mijn ma (83) doet ook van alles. Echt leuk. Digitale radio? Geen probleem :relaxed: