Vraag

ten onrecht tweede ontvanger op facuur

  • 28 November 2020
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb twee ontvangers op de factuur staan. Mijn tweede ontvanger is al jaren geleden teruggestuurd alleen nooit van mijn abonnement afgehaald. Doordat ik nu verhuisd ben is mijn abonnement gewijzigd waardoor ik betaal voor een tweede ontvanger. Hier heb ik over gebeld en kreeg te horen dat hij er af gehaald zou worden. Nu heb ik hem zelf verwijderd in MijnKPN. Hierop kreeg ik een mail met het verzoek de ontvanger terug te sturen. Deze heb ik dus al jaren geleden teruggestuurd…..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Tghijsen en welkom op ons forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Ik me namelijk voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hoi Denise,

 

Ik heb de gegevens aangevuld. Ik hoor graag even.

 

Bvd en mvg,

Tom

Heb je nog Alles in 1 Standaard of Premium? Daar zitten gewoon standaard 2 ontvangers in en kan niet naar 1.

Die 2de eerst afgemeld en toen teruggestuurd? Of gewoon teruggestuurd?

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van je profiel, @Tghijsen. Ik mis alleen de belangrijkste gegevens nog: je postcode, huisnummer en klantnummer. Zonder deze gegevens kan ik je helaas niet verder helpen. Zou je deze nog willen aanvullen? Zou je ook de vragen van @PeterG willen beantwoorden? Daar zou ik mee geholpen zijn.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem op een andere manier is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.