Beantwoord

Terugkijken Comedy Central en Spike nauwelijks beschikbaar

  • 30 June 2020
  • 11 reacties
  • 507 keer bekeken

De groene pijltjes zijn op één hand te tellen per 24 uur. Dat lijkt me een storing.
12 Comedy Central
13 Spike

(Op geattendeerd door @Jayminee )

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 September 2021, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Welke pijltjes bedoel je dan @PeterG? Deze soms:

 

Inderdaad Dennis, die. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Toevallig hier net een topic over opgepakt, maar dan specifiek over Comedy Central. Ik ben wat minder thuis in de programmering van Spike eerlijk gezegd, maar ik ga het navragen.

Badge

Hoi! Toevallig hier net een topic over opgepakt, maar dan specifiek over Comedy Central. Ik ben wat minder thuis in de programmering van Spike eerlijk gezegd, maar ik ga het navragen.

Momenteel is het voor zowel Comedy Central als Spike inderdaad. Terugkijken was voorheen beschikbaar maar sinds een aantal dagen niet meer. Ook hebben we geen updates gehad etc. 

Reputatie 7
Badge +25

Volgens mij gaat het inmiddels alweer een stuk beter qua programma's die terug te kijken zijn. Ik vraag nog even na of het helemaal weer is zoals het hoort te zijn.

Wel ietsje meer, maar het houdt nog niet echt over. Nog flinke gaten bij t.o.v. soms inderdaad 7 op een rij die wel terug te kijken zijn.

Ik haak hier op in omdat ik ook last heb met Spyke. Sinds kort (+-2 weken) kunnen we een heleboel programma's van Spyke niet terugkijken. Ik vraag mij af waarom ik interactieve tv heb maar ik dus niet kan terugkijken on demand..

Reputatie 7
Badge +28

Dit probleem is al gemeld aan KPN en wordt momenteel onderzocht : 

 

Reputatie 7
Badge +28

Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Bron : Moderator Jasper

 

Reputatie 7
Badge +22

Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Bron : Moderator Jasper

 

Ik heb het nog even gecheckt, je kunt inderdaad de programma’s weer terugkijken. Sommige programma’s nog steeds niet, maar dit blijft zo. Want sommige programma’s mag niet terugkeken worden i.v.m. auteursrechten. 

Reputatie 7
Badge +28

Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Bron : Moderator Jasper

 

Ik heb het nog even gecheckt, je kunt inderdaad de programma’s weer terugkijken. Sommige programma’s nog steeds niet, maar dit blijft zo. Want sommige programma’s mag niet terugkeken worden i.v.m. auteursrechten. 

Bedankt voor het checken. Dan weten het nu helemaal zeker dat het is opgelost.