Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken werkt niet

  • 14 april 2020
  • 17 reacties
  • 1647 keer bekeken

CharlotteKemp
Nieuwkomer

Helaas kunnen wij geen programma's terugkijken of vanaf het begin afspelen. Zodra we dat proberen, wordt het beeld zwart en is er geen geluid. Resetten en stroomloos maken hebben we al een aantal keren geprobeerd en de software verwijderen heeft ook niets uitgehaald. Wat kunnen we nog proberen? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Roland-1, is het met mijn collega's van de klantenservice nog gelukt?

@Meester45  en @ronroot  Zouden jullie ook de software reset eens willen proberen?
 

Stap 1

Druk op Menu op de afstandsbediening

Stap 2

Ga naar Instellingen

televisie-instellingen-hoofdmenu-stap-2

Stap 3

Ga naar Systeem

televisie-systeem-instellingen-stap-3

Stap 4

Ga naar Software opnieuw installeren en kies 'installeer'

televisie-systeem-informatie-stap-4

Stap 5

Kies "ja" zodra onderstaand pop up scherm verschijnt

televisie-systeem-informatie-stap-5

Stap 6

Je ziet onderstaand scherm. Je hoeft niets te doen

televisie-bewaar-instellingen-stap-6

 

Als je nog de oudere versie van het menu heb kun je de onderstaande stappen doorlopen:
 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 16 april 2020

Hallo @CharlotteKemp, welkom op het KPN forum. Dat is gek? Werkt On Demand wel? Welke type tv-ontvanger heb je?

Je kunt via dit stappenplan: Problemen tv-ontvanger oplossen

Wil je ook alvast je profiel invullen? Dan kan ik ondertussen met je meekijken :)


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 24 april 2020

Hey @CharlotteKemp, helaas nog geen reactie van je gehad :(

Ik neem aan dat het probleem door de reset is verholpen. Ik sluit hierbij je topic. Toch nog vragen? Laat het ons weten, we helpen graag :) 


  • Topper
  • 15 reacties
  • 5 augustus 2020

Bij mij werkt terugkijken ook niet hij begint wel en slaat dat terug naar live uitzending


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 5 augustus 2020

Hoi @Roland-1 , 

Welk KPN kastje heb je?

Helpt het als je een volledige reset uitvoert?

Menu-instellingen - systeem - reset (of frisse start met het nieuwe menu)

Software en fabrieksinstellingen verwijderen/herstellen kiezen in het oude menu.    

Vul anders alvast je forum profiel in zodat de KPN moderators jouw gegevens erbij kunnen pakken. 


  • Topper
  • 15 reacties
  • 5 augustus 2020

Heb niet de nieuwste net type ouder(Geen bleuthooth) heb ze net een paarmaanden nieuw. Heb gisteren al uitgezet, stroom er af. 10 min toen weer opgestart


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Roland-1, welkom op het forum! Zou je de reset zoals @Anneke-Anna noemt eens kunnen uitvoeren? Dit kan vaak een heel eind helpen!


  • Topper
  • 15 reacties
  • 6 augustus 2020

Zoals zij het beschrijft komt niet voor in mijn menu.


  • Topper
  • 15 reacties
  • 6 augustus 2020

Maar klantenservice zal nu wel bereikbaar zijn gok ik


  • Topper
  • 11 reacties
  • 6 augustus 2020

Wij hebben het zelfde probleem, start en na een paar seconden weer terug naar live.

Al een paar keer gerest en aan en uit gezet, dit is sinds de vernieuwing in de info.

 

 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 augustus 2020

Ik heb hetzelfde probleem als voorgaande bericht nl terugkijken lukt niet meer sinds de nieuwe kpn lay-out heeft ingevoerd op smart tv


  • Topper
  • 11 reacties
  • 7 augustus 2020

Niemand leest meer mee zeker, das jammer moet zeggen kpn laat hier wel een steekje vallen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 7 augustus 2020

De wachttijd is op dit moment een stuk langer dan normaal. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2020

Hoi @Roland-1, is het met mijn collega's van de klantenservice nog gelukt?

@Meester45  en @ronroot  Zouden jullie ook de software reset eens willen proberen?
 

Stap 1

Druk op Menu op de afstandsbediening

Stap 2

Ga naar Instellingen

televisie-instellingen-hoofdmenu-stap-2

Stap 3

Ga naar Systeem

televisie-systeem-instellingen-stap-3

Stap 4

Ga naar Software opnieuw installeren en kies 'installeer'

televisie-systeem-informatie-stap-4

Stap 5

Kies "ja" zodra onderstaand pop up scherm verschijnt

televisie-systeem-informatie-stap-5

Stap 6

Je ziet onderstaand scherm. Je hoeft niets te doen

televisie-bewaar-instellingen-stap-6

 

Als je nog de oudere versie van het menu heb kun je de onderstaande stappen doorlopen:
 

 


  • Topper
  • 15 reacties
  • 10 augustus 2020

Ja is gelukt, monteur komt woensdag

 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 10 augustus 2020

Met de aanbevolen systeemreset is probleem opgelost!! Dank je wel, groetjes Julia 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2020

Ik heb het zelfde probleem met hetzelfde kastje, alles al geprobeerd...nieuw kastje gekregen maar nog steeds kan ik op 2e kastje geen programma’s terug kijken. 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 september 2020

Ook hier alles al geprobeerd,  helaas lukt het terugkijken nog steeds niet,  het is er na de update niet leuker op geworden 😥