Beantwoord

Terugkijken werkt niet meer

  • 30 January 2019
  • 2 reacties
  • 585 keer bekeken

Snds een week of 2 krijg ik de foutcode 3025 als ik iets wil terugkijken. Het maakt niet uit op welke manier ik dit probeer te doen. Het werkt niet via die gids en ook niet via de terugkijk optie in het menu.
Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 January 2019, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi, Dcvdmeer. Welkom op het forum.
Heb je deze stappen ook geprobeerd: https://www.kpn.com/faq/20732 ?
Mocht dat het geval zijn kun je dan je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan duik ik er voor jou in!
Ik heb niks meer vernomen. Voorlopig ga ik er van uit dat het is opgelost. Zo niet, laat het weten!