Beantwoord

Terugspoelen opname interactieve.nl

  • 22 September 2019
  • 11 reacties
  • 410 keer bekeken

Als ik een opname wil terugkijken op mijn laptop via inactievetv.nl terwijl de live uitzending nog op tv is , bijvoorbeeld zoals vandaag met een voetbalwedstrijd, dan begint de opname met afspelen daar waar de wedstrijd in de live uitzending is. Dat is heel irritant want dan zie ik de tussenstand al. Dan wil ik vervolgens terug spoelen en dat doet het dan ook niet. Wat is er aan de hand? dit is de tweede keer al.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 September 2019, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Een voetbal wedstrijd (of andere sport) WIL je toch alleen maar LIVE zien en niet achter de feiten aan hobbelen? Ik kijk die nóóit v.a. het begin of via opname.
Dan zit jij nog bv. aan het begin van de tweede helft en belt je goede kennis op met "leuk hè, dat x heeft gewonnen met 3 - 0". Lekker dan 😉

(dit lost je probleem niet op, dat weet ik)
ja indd, daar heb ik niks aan. tja vanzelfsprekend wil ik het liefst live kijken maar soms doet zich de situatie voor dat ik niet anders kan en dus is het maar goed dat ik kan opnemen, maar dan moet het wel goed werken
Exact. Het opnemen moet dan wel goed werken.

Als je een film opneemt of een serie. Maar een LIVE (voetbal)wedstrijd... Dan kom je er toch gewoon live in? 😃

Ik zet nu net om 17:05 PSV-AJAX aan. Dat kijk ik gewoon v.a. minuut 20...
De gemiste doelpunten (zijn er nu niet overigens) zie ik dan wel in de samenvatting/bespreking in de rust en aan het eind v.d. wedstrijd).

Hopelijk weet iemand overigens waarom via ITV-app/site een opname niet v.a. het begin gekeken kan worden terwijl de opname nog gemaakt wordt. Dat lijkt me niet alleen bij sport het geval dan, maar bij alle opnamen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @dennisnl81, welkom! Ik kan het inderdaad reproduceren met én een live zending én met en regulier programma. Ik zal intern eens navragen waarom we hiervoor gekozen hebben en of dit aangepast kan worden. Je hoort van me zodra ik terugkoppeling krijg.
Reputatie 7
Badge +30
Heel snel al een reactie mogen ontvangen! Het klopt dat je opnames inderdaad niet via de itv app kunt kijken als de betreffende uitzending nog wordt opgenomen. Je begint dus altijd bij de betreffende live uitzending. Dit is bekend, maar vanwege technische redenen wordt daar op dit moment niet aan gewerkt.
OK goed om weten. Beetje jammer dat er niet binnen afzienbare tijd een oplossing voor is. Ik kan alleen maar hopen dat ze het alsnog een keer gaan oplossen
Reputatie 7
Badge +30
Ja, ik kan me voorstellen dat dit balen is! Dan zul je toch moeten wachten tot je bij een tv-ontvanger bent óf de wedstrijd vanaf het begin kijken via de app 😞.
Ben benieuwd of dit ook met de app op Samsung tv's zo is.
Dan zou mijn methode om reclame te skippen bij lineair kijken ook de mist in gaan.
Reputatie 7
Badge +30
Ik ga 't straks even testen voor je! Besef ineens dat ik die app ook zou moeten kunnen gebruiken .Heb mijn nieuwe Samsung tv nog niet zo lang. Nog wel even uitvogelen hoe het moet😄

Klopt helemaal, helaas!
Dan blijft de app in mijn Samsung dus als backup. Indien de decoder defect raakt ofzo...

Hmm. Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN vanwege signaal problemen.  Maar op dit gebied is de Ziggo zowel op de TV als in de App toch duidelijk beter en comfortabeler.  Jammer.Â