Beantwoord

Trage settop box

  • 10 January 2019
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Wij hebben een aantal Settop boxen voor interactieve TV. Boxen zijn geleverd in 2014 en lopen regelmatig vast en zijn 90% van de tijd zeeeeer traag. We hebben ze al gereset (beide mogelijkheden) maar het probleem wordt niet opgelost.
Zijn bij nieuwere modellen boxen deze problemen opgelost?
Abonnement is Glasvezel 100/100 met experia box - welke wel 1 keer is vervangen voor nieuwer model
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 January 2019, 21:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @M_i_c_h_e_l. Welkom op het forum. Als je op dit moment nog tv-ontvangers gebruikt die geleverd zijn in 2014, denk ik dat deze ontvangers hun beste tijd wel gehad hebben en toe zijn aan vervanging. Via deze link kan je alle oude ontvangers omruilen voor een nieuwere type. Laat je mij weten of het gelukt is?
Dank voor de Tip, ik heb de omruil afspraak ingepland.
Ik zal later nog een update geven of dit ook het probleem heeft opgelost..
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan! Ik hoor graag van je.
Settopboxen gister opgehaald, allemaal snel geïnstalleerd en het lijkt erop dat ze sneller reageren. Ook beeldkwaliteit van HD kanalen is beter.

Enige "vreemde" is dat we 4 boxen geleverd kregen die niet allemaal zelfde type zijn.. We hebben nu 2 verschillende types. Kunnen we wel weer vergelijken welke beter is.

Nogmaals dank voor de tip en hulp.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het probleem is verholpen. Mocht je in de toekomst onze hulp nog nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer