Beantwoord

Trapped verdwenen bij On Demand

  • 11 January 2021
  • 9 reacties
  • 185 keer bekeken

https://www.kpn.com/beleef/films-tv/series-in-het-pluspakket.htm    Aangegeven dat de serie Trapped online is. Ik gisteren 5 afleveringen gekeken, echter vandaag de hele serie, deel 1 én 2 is vanaf vandaag verdwenen!!

Gisteren werd er nog aangegeven dat hij pas is toegevoegd.
Klantenservice komt ook geen stap verder, automatisering ook niet.

Ik kan hem nergens vinden……….. Leuke promotie!

Ireen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 1 February 2021, 01:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Inderdaad. De IJslandse serie Trapped is nergens meer te vinden. Neem aan foutje.

Daar mag de KPN moderator, die hier nog komt, achteraan.

https://www.kpn.com/beleef/films-tv/series-in-het-pluspakket.htm

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @IKKE1, welkom! Ik zie op de Beleefpagina niets staan over dat Trapped nieuw zou zijn toegevoegd. Ik zie wel in een ouder artikel van januari vorig jaar, dat het toen is toegevoegd. Als het al die tijd in het Pluspakket heeft gezeten kan ik me voorstellen dat de serie nu weer verdwenen is. 

@Erik_

Op de door mij gelinkte pagina stond en staat de datum 30 december 2020

Als eerste STOND Trapped genoemd als pas toegevoegd. Sinds TWEE DAGEN staat er op die pagina wat anders (Grey's) maar nog steeds de datum 30 december 2020.

De maker moet natuurlijk wel de datum aanpassen….

@Erik_    Dank.   Het meest bizarre is dat ik zondag 9 januari j.l. in een luie bui, op de bank, terecht kwam op Beleef KPN plustv, zender 41 waarin Leon van der Zande vertelt over Trapped, een nieuw toegevoegde serie.   Toen ben ik gaan zoeken en stond de serie als nieuw toegevoegd en heb ik zondag 5 afleveringen bekeken van seizoen 1.   Maandag 10-1 heb ik nog aflevering 6 en 7 gekeken en daarna was alles weg.

Op 9-1 wordt het aangekondigd op zender 41,  de link die ik deze week bij beleef tv opende gaf ook Trapped als nieuw aan.   Dus als het van vorig jaar is dan klopt er overal iets niet.  Ik neem niet aan dat zender 41 iets van vorig jaar aan het herhalen is?

Zoals  ​​​​​@PeterG  ook al aangaf; het stond in de link, afgelopen week, het stond bij nieuw toegevoegde serie afgelopen week, én jullie kondigen het aan op zender 41.  Diezelfde link is nu echt anders.

Dus nee, ik kan me niet voorstellen dat de serie weer is verdwenen.  Het zou erg fijn zijn als jullie hem toch weer  toevoegen, zodat wij alle afleveringen kunnen bekijken.  De fout ligt niet bij de kijker.

Toch een heel fijn weekend. Groet, Ikke

 

@Erik_ 

Zojuist weer langsgekomen op Plus TV (41). Reclame voor de net (?) toegevoegde serie Trapped.

De serie is er niet en heeft er kennelijk ook maar twee weken in gestaan.

De serie was ėch net nieuw on het pluspakket. Toen het plotseling verdwenen was 2x met kpn gechat. Telkens liep de chat 'vast' op het moment dat ik ernaar vroeg waarom de serie niet meer te zien was. Er was er overigens wel 1 van de kpn die zei... ja soms verdwijnt een serie al na een maand. Toen vroeg ik nog... ook al na een paar dagen? Erg vaag en zeker geen reclame. Zeg dan dat de serie is doorverkocht oid.  

Maar goed, de kpn kan zeggen dat de serie in januari 2020 geplaatst is. Wat echter zeker niet zo is…

Had in ieder geval voor mezelf een geheugensteuntje opgeslagen. Misschien ook wat voor de KPN?

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor jullie aanvullingen allemaal! Navraag hierover staat inmiddels uit, we komen er op terug!

Volgens mij staat Trapped er inmiddels weer bij.

Volgens mij staat Trapped er inmiddels weer bij.

Hallo Peter, jouw antwoord is niet in mijn mail gekomen, die van Erik moderator ook niet dat er navraag zou worden gedaan.  Toevallig dat ik afgelopen zondagavond even bij series ben gaan kijken en ik hem zag staan!!  Super, ben al bij seizoen 2 inmiddels.  Een geweldige serie, een echte aanrader!!
Dank voor je steun en hulp in deze.
Geniet van je weekend én serie.

Groet,
Ikke