Beantwoord

Tv beeld niet vloeiend

  • 26 November 2019
  • 8 reacties
  • 1182 keer bekeken

Goedemiddag, sinds twee weken ben ik in het bezit van een nieuwe tv ( Samsung Q70R) en is er monteur langs geweest van KPN die alles geïnstalleerd heeft. Nu zij we twee weken verder en het beeld wat ik heb is  gewoon niet goed. Haperingen, vertragingen etc. Kortom het is niet om aan te gluren. Vooral bij voetbalwedstrijden is het een ramp. Wanneer ik echter Netflix kijk via de app op de Samsung TV dan is het beeld perfect, kijk ik Netflix via KPN dan treden er wederom haperingen en vertragingen op. Vandaar dat ik de voorzichtige conclusie trek dat het aan de installatie van KPN ligt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ervaar het echt als een vervelend probleem. Groeten Roy

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 December 2019, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Roy S . Welkom op het forum.

Wat ergerlijk dat je ontvangst zo tegen valt. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Is er misschien een draadloze verbindingset gebruikt? Dat zijn van die witte stekkers die gebruik maken van het lichtnet om het televisie signaal naar jou itv tuner te krijgen.

Kun je sowieso je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!

Hoi Erwin, bedankt voor je reactie. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb mijn profiel aangepast. Ik hoop wat van je te horen. Groeten Roy

Ik probeer je te bellen maar je neemt niet op. Wanneer schikt het? Ik werk vandaag tot 16:00 en morgen ben ik ook overdag aan het werk.

Ik denk dat we dit het beste even telefonisch kunnen doorspreken. 

(mocht je een ander contactnummer hebben waarop ik je kan bereiken, kun je die in je profiel zetten en mij een seintje geven?)

Leuk je gesproken te hebben. We hebben samen een ticket aangemaakt. Even afwachten wat er precies gaat gebeuren. De technische dienst gaat jou in ieder geval benaderen. 

Laat je weten hoe het afloopt? 

Goedemorgen Erwin, wederzijds. Ik heb gisteravond contact gehad met de technische dienst van KPN en ze gaan een nieuwe ontvanger opsturen. Dus even afwachten, ik hou je op de hoogte, en bedankt!

 

Groeten Roy

Via privébericht hebben we nog even contact gehad. Je hebt een nieuwe tuner en die werkt een stuk beter. Ik ben blij dat het hiermee opgelost is.

Blijkbaar vinden de VIP5202 en jouw televisie elkaar niet leuk. Waarom? Dat kan ik op dit moment onmogelijk achterhalen. 

Goedemiddag, sinds twee weken ben ik in het bezit van een nieuwe tv ( Samsung Q70R) en is er monteur langs geweest van KPN die alles geïnstalleerd heeft. Nu zij we twee weken verder en het beeld wat ik heb is  gewoon niet goed. Haperingen, vertragingen etc. Kortom het is niet om aan te gluren. Vooral bij voetbalwedstrijden is het een ramp. Wanneer ik echter Netflix kijk via de app op de Samsung TV dan is het beeld perfect, kijk ik Netflix via KPN dan treden er wederom haperingen en vertragingen op. Vandaar dat ik de voorzichtige conclusie trek dat het aan de installatie van KPN ligt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ervaar het echt als een vervelend probleem. Groeten Roy

ik heb daar al jaren last van , als de tv uitzending rustig verloopt ( dus geen F1 of Voetbal snel) gaat het wel goed, maar als het snel gaat wordt het allemaal wazig. kijk ik kpn itv op mijn pc gaat het soepel , deel ik mijn scherm met de tv gaat het ook soepel. de aracadyan HMB2260 v2 is dus niet zo snel met het beeld decoderen. hoop dat kpn nu wel beteren heeft ?