Beantwoord

TV kastje van kennissen gekregen, werkt niet

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

kastje van kennissen gekregen aangesloten zegt kastje minimaal aangesloten hebt 2 kastjesĀ 



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [originele topic]

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 October 2021, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik begrijp je niet helemaal,
Een kastje wat je van kennissen gekregen hebt zal nooit gaan werken. Het kastje moet geregistreerd staan op je abonnement.
Je kennissen zullen nog een rekening ontvangen van KPN omdat ze het kastje niet hebben ingeleverd.


Admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Hi @roymaandag,

Wat @JanBarĀ aangeeft klopt als een bus, als een ontvanger niet geregistreerd is onder je abonnement zal hij niet gaan werken. Daarnaast heeft je kennis zo'n ontvanger van ons in bruikleen en willen we di ontvanger terug hebben als het abonnement er voor op wordt gezegd. Ik wil je dus aanraden om de ontvanger terug te geven aangezien je er helemaal niets aan hebt en wij nog bij je kennis aan zullen kloppen voor het retour sturen :wink:

Als je graag een extra tv-ontvanger aan wil sluiten, kan je die bestellen via je MijnKPN account of via onze klantenservice via 0800 - 0402Ā :slight_smile: