Tv-ontvanger geeft aan STB-ufa-03 - beperkte modus

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 10162 keer bekeken

Ik heb sinds de storing van een paar dagen geleden hetzelfde probleem en alles wat ik doe lijkt niet te helpen.

 

Ik krijg het volgende bericht (als ik geluk heb want meestal is het scherm gewoon zwart):

 

Er is een probleem met de server in het netwerk

De tv-ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus.

U kunt nog wel kijken naar de zenders 1 t/m 16, 200, 201, 203.

Om alle functies weer terug te krijgen, zet dan na een tijdje de tv-ontvanger een aantal seconden in stand-by (knop rechtsboven op de afstandsbediening) en probeer opnieuw.

Excuses voor het ongemak.

(STB-ufa-03 - beperkte modus)

 

Een Frisse Start heeft ook niet geholpen.

 

Ik heb 4 tv-ontvangers in huis van het type Arris allemaal bekabeld aangesloten.

en overige apparaten ook bekabeld aangesloten.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Jhonny Sz, rot dat je nog steeds deze storing hebt. Komt de foutmelding bij alle 4 de tv-ontvangers voor? Naast het herstarten van de tv-ontvanger kan het helpen om de ExperiaBox een herstart te geven. Zodra de modem dan is opgestart, laat je de tv-ontvanger(s) ook weer opstarten.

Goedemiddag @Jhonny Sz, rot dat je nog steeds deze storing hebt. Komt de foutmelding bij alle 4 de tv-ontvangers voor? Naast het herstarten van de tv-ontvanger kan het helpen om de ExperiaBox een herstart te geven. Zodra de modem dan is opgestart, laat je de tv-ontvanger(s) ook weer opstarten.

Het komt bij 3 tv ontvangers voor en bij de ene in de woonkamer niet. Ik heb deze stappen gevolgd maar dan is het een dagje goed en dan begint het weer.