Beantwoord

Tv-ontvanger gevonden en televisie op aangesloten

  • 2 January 2020
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Badge

Ik heb uit inboedel van mijn overleden schoonouders een modem gevonden. Deze heb ik aangesloten op een 2e tv maar hij geeft aan dat het max aantal ontvangers is gebruikt.hoe los ik dit op ??

gr ton

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 3 January 2020, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@Tonpol 
Het is niet mogelijk om zo maar een TV ontvanger aan te sluiten.

Je dient een extra ontvanger aan te vragen op je eigen abonnement. Die stuurt KPN je op; je betaalt er vervolgens € 5 per maand voor en je kunt 'm activeren op je eigen abonnement.

Is het abo van je schoonouders opgezegt? Dan dienen alle ontvangers, ook ongebruikte, aan KPN geretourneerd te worden.

Reputatie 7

Hoi @Tonpol, de situatie is inderdaad zoals Peter al uitlegt. Een tv-ontvanger kan niet zomaar aangesloten en gebruikt worden. Is het abonnement van jouw schoonouders al opgezegd? Dan kan het modem en de tv-ontvanger(s) naar ons worden teruggestuurd. 

Dat je de melding krijgt dat er niet meer tv-ontvangers kunnen worden aangesloten betekent dat je al aan het maximum van de mogelijke ontvangers op jouw adres zit, het is ook niet mogelijk om een extra ontvanger toe te voegen aan jouw abonnement.