Beantwoord

Tv ontvanger langzaam

  • 5 December 2020
  • 7 reacties
  • 195 keer bekeken

Beste kpn, 

Kan ik niet terug naar de oude software van de tv ontvanger.

Heb al van alles geprobeerd nieuwe ontvangers, andere experia box, software opnieuw geïnstalleerd alles is al bekabeld aangesloten maar de ontvangers blijven traag reageren.. Hebben jullie nog een idee. 

Groet Michel 

icon

Beste antwoord door Jose_ 9 December 2020, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Mvangent, welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om terug te gaan naar oudere software. Ik heb wel goed nieuws, morgen wordt er een update uitgerold waarmee we hopen de traagheid van het tv-menu op te lossen. Meer informatie hierover vindt je in het topic: Het nieuwe tv menu.

Hebben jullie die update overal al uitgevoerd? Bij mij duurt het 25 seconden voordat hij reageert en al m’n familie heeft dezelfde problemen (iets minder lang bij hun). 

Reputatie 7
Badge +7

Hebben jullie die update overal al uitgevoerd? Bij mij duurt het 25 seconden voordat hij reageert en al m’n familie heeft dezelfde problemen (iets minder lang bij hun). 

Ja, die update is uitgevoerd maar ook weer teruggedraaid. Zie het topic 

 

Beste KPN, 

Wanneer gaan jullie iets doen aan de traagheid van de tv-ontvangers.

We leven momenteel in 2021, en nog krijgen jullie het voor elkaar om na een up(down)grade het systeem zodanig traag te krijgen. ik betaal een kleine negenhonderd(900) euro per jaar voor een systeem wat naar mijn idee nog uit de jaren 90 komt.

Met vriendelijk groet,

Gelukkig is het leven erg simpel en kunnen we gewoon overstappen als dit niet wordt verbeterd.

Hallo KPN,

Ik lees er eens veel over, maar ook bij mij is de TV ontvanger zeer traag. Opstarten / tv gids / opnemen en terugkijken, dit alles is een ergernis geworden na de “Up date” Opnieuw installeren heeft geen effect.

Is er enig uitzicht op verbetering? 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Nighthawk1992 en @WJvO,

Er wordt op dit moment een nieuwe software gefaseerd uitgerold om de traagheid op de tv-ontvangers weg te nemen. Uiterlijk 20 januari zullen alle tv-ontvangers voorzien zijn van de nieuwe software. Meer informatie vindt je in het topic over het nieuwe menu.

Hallo @Nighthawk1992 en @WJvO,

Er wordt op dit moment een nieuwe software gefaseerd uitgerold om de traagheid op de tv-ontvangers weg te nemen. Uiterlijk 20 januari zullen alle tv-ontvangers voorzien zijn van de nieuwe software. Meer informatie vindt je in het topic over het nieuwe menu.

Ik mag hopen dat het 20 januari dan verbeterd is, want dit is echt een drama! 30 seconden wachten voor de gids opent, 25 seconden wachten voordat de gekozen zender weer actief wordt. pffff...jammer dit. Hou het gewoon simpel zo'n menu! Hoe moeilijk kan het zijn.