Beantwoord

tv ontvanger omruilen Motorola 1853

  • 10 April 2021
  • 20 reacties
  • 341 keer bekeken

Laatste weken veel problemen met de tv ontvangers, kan niet opnemen en de afstandbediening werkt niet naar behoren en de boel loopt geregeld vast. Nu zie ik dat ik nog 2 Motorola VIP 1853 ontvangers heb…..

Nooit een brief gehad o.i.d.  omruilen via de site maar steeds foutmelding…. staat er onder klantenservice bellen! de eerste keer werd spontaan de verbinding verbroken en de tweede keer wel vriendelijk te woord gestaan maar na allerlei gegevens door gegeven te hebben incl. serienummers ?? komt men tot de conclusie we kunnen niets want de site ligt eruit probeer het over twee dagen nog eens….

 

HALLO KPN lever zo snel mogelijk 2 nieuwe tv ontvangers..

icon

Beste antwoord door raymonds 12 April 2021, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @raymonds, welkom! Bedoelt u deze link? via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?

Nee lukt niet, Proces wordt afgebroken, zoal ik ook al in mijn vraag aangaf

Reputatie 7

Bel dan klantenservice op 0800-0402.

Dat heb ik gisteren ook gedaan, na een uur komen ze tot ontdekking dat ze ook niet in het systeem kunnen omdat ze thuis werken, de site waarna ik moet is sachijnbaar hetzelfde portal als waar hun in kijken

 

Reputatie 7
Badge +28

Kennelijk moet de website gerepareerd worden. In het weekend lukt dat waarschijnlijk niet. Volg daarom het advies van de klantenservice om het over twee dagen nog eens te proberen. De storing zal tegen die tijd opgelost zijn. 

Noordzee, dus in deze tijd en met dit weer geen TV…. , terwijl ik wil WIFI ontvangers kan bestellen enz..

Raaarr

 

Reputatie 7

Kennelijk moet de website gerepareerd worden. In het weekend lukt dat waarschijnlijk niet. Volg daarom het advies van de klantenservice om het over twee dagen nog eens te proberen. De storing zal tegen die tijd opgelost zijn. 

Het komt zeer vaak voor dat de KPN servicetool voor het omruilen van apparatuur niet werkt.

Dat ligt vrijwel altijd aan het feit de de KPN servicetool geen verbinding kan maken met het thuisnetwerk van de abonnee waardoor niet bepaald kan worden welke TV ontvanger aangesloten zijn. Bij mij werkt hij sowieso ook niet maar dat komt door het feit dat ik geen Experia Box gebruik.

Kennelijk moet de website gerepareerd worden. In het weekend lukt dat waarschijnlijk niet. Volg daarom het advies van de klantenservice om het over twee dagen nog eens te proberen. De storing zal tegen die tijd opgelost zijn. 

Het komt zeer vaak voor dat de KPN servicetool voor het omruilen van apparatuur niet werkt.

Dat ligt vrijwel altijd aan het feit de de KPN servicetool geen verbinding kan maken met het thuisnetwerk van de abonnee waardoor niet bepaald kan worden welke TV ontvanger aangesloten zijn. Bij mij werkt hij sowieso ook niet maar dat komt door het feit dat ik geen Experia Box gebruik.

Daar kan het hier niet aan liggen, ze konden van afstand wel mij Wifi aanpassen!

Reputatie 7
Badge +28

n de tweede keer wel vriendelijk te woord gestaan maar na allerlei gegevens door gegeven te hebben incl. serienummers ?? komt men tot de conclusie we kunnen niets want de site ligt eruit probeer het over twee dagen nog eens….

 

@wjb 

Ze konden het bij de klantenservice ook niet. Dus dit keer ligt het probleem elders. 

Reputatie 7

Ze konden het bij de klantenservice ook niet. Dus dit keer ligt het probleem elders. 

Ik weet niet of het probleem daarmee dit keer elders ligt.

Het lijkt op mijn aansluiting zelfs weer te werken.

En dat terwijl ik een EdgeRouter 4 gebruik.

Het lijkt er dus op dat KPN tegenwoordig zelfs een fallback scenario heeft voor het geval dat er geen Experia Box op de aansluiting gevonden wordt.

Net weer geprobeerd, wederom lukt het niet ,site vliegt eruit

@raymonds welkom bij de club, zelf ook het probleem en het gaat waarschijnlijk een lang en zinloos verhaal worden met een welles nietes verhaal tussen jou en de klantenservice.

 

Helaas maak ik hetzelfde mee en ben al 7 weken aan het bellen. Je kan mijn hele verhaal teruglezen.

@Ron2307 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @raymonds, welkom hier. 

Mag ik ook even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hoi @raymonds, welkom hier. 

Mag ik ook even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Alex_P kan je mij misschien ook helpen? Wordt wanhopig.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @raymonds, welkom hier. 

Mag ik ook even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Alex_P kan je mij misschien ook helpen? Wordt wanhopig.

Ik zie echter dat dat jij niet de oude Motorola ontvangers hebt maar 2 keer de Arris VIP2952. Het klopt dus wel dat je deze niet om kunt ruilen via de servicetool. Dan is er bij jou dus iets anders aan de hand verwacht ik. 

Ik zie dat je ook al een eigen topic hebt aangemaakt, heel goed. Dit zal een moderator daar spoedig oppakken om te kijken wat er aan de hand is met je ontvangers. Ik doe mijn best om het vandaag te laten gebeuren. 

Hoi @raymonds, welkom hier. 

Mag ik ook even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Alex gegevens zijn aangepast

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Elkaar net gesproken, ook even een update voor de meelezers. 

Dit lag niet zozeer aan de website maar aan het feit dat de modem niet goed was ingeladen. Na een reset werkte alles weer en kon er ook een omruilafspraak worden ingepland. 

@raymonds Laat me morgen weten hoe het met de nieuwe apparatuur gaat. 

Alex,

Kreeg vanmorgen bericht kon de pakketjes ophalen, had 2 meldingen gekregen voor pakjes, maar er bleken er 3 te zijn. heb nu de TV ontvangers en de nieuwe modem geïnstalleerd. ging zeer goed!!  zit nu alleen nog met de kwestie van de WIFI versterkers. Maat tot zover Alex bedankt voor je hulp!

Raymond

Reputatie 7
Badge +24

Hi Raymond, fijn dat alles nu goed werkt. Zoals afgesproken nog het retouradres: 

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn