Beantwoord

TV ontvanger retourneren die we niet hebben

  • 12 October 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemiddag,

We hebben nooit gebruikt gemaakt van een 2e TV ontvanger. Deze is gelijk geretourneerd na ontvangst. Bewijs altijd bewaard.

Echter kwamen we achter, tot paar weken gelden, dat we eigenlijk al die tijd wel voor de 2e ontvanger betaalde. Wij hebben hier beter op moeten letten maar blijkbaar is het toen administratief niet goed afgehandeld door jullie.

Daarom hebben wij ons abonnement aangepast naar 1 ontvanger. 

We krijgen nu een doos om het terug te sturen maar dat hadden wij dus al gedaan.

Bijgevoegd het bewijs.
Hopelijk hebben we jullie hiermee voldoende geïnformeerd.

M.v.g. Daphne van Dommelen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 October 2021, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @D.aphne, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik dit voor je na. 


 

Hallo,

Gegevens zijn aangevuld.

 

Mvg Daphne van Dommelen-Hogeman

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de gegevens Daphne, ik heb dit afgemeld. Mocht je nog een brief of bericht ontvangen hierover, negeer dit. Het wordt namelijk automatisch gedaan, maar het heeft verder geen consequenties.Â