Beantwoord

Tv ontvanger start heeeel erg traag op

  • 1 April 2020
  • 9 reacties
  • 11361 keer bekeken

De tv ontvanger start traag op, hetbduurt elke dag langer voordat ik beld krijg. Geluid is er wel vrijwel direct

Hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 3 April 2020, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @HANS P , welk merk en type ontvanger heb je?

Haal de modem en de ontvanger eens van de stroom af, wacht minimaal 30 seconden, start dan de modem weer op en wacht totdat deze weer volledig ‘in bedrijf’ is, start dan de decoder weer op en wacht ook daar totdat deze weer volledig ‘in bedrijf’ is.

Gaat het nu beter?

 

Type is hmb2260

Nu herstarten n

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @HANS P :) Wat is na het stroomloos maken en herstarten van de ontvanger nu de stand van zaken? Start je ontvanger nog steeds traag op of is het nu beter? Mocht het niet hebben geholpen, dan kan het geen kwaad om de ontvanger ook nog eens een zogenaamde software reset te geven. Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Laat je het ons weten?

Stroomloos maken van het tv kastje hielp niet maar even ook ontvanger en modem gereset en toen was het probleem opgelost

 

Dank

Ik heb hier hetzelfde probleem als opnieuw resetten opstarten helpt inderdaad, voor een week. daarna is het weer drama, opstarten kost tussen de 1 a 2 minuten

Reputatie 2
Badge

Ik heb hier hetzelfde probleem als opnieuw resetten opstarten helpt inderdaad, voor een week. daarna is het weer drama, opstarten kost tussen de 1 a 2 minuten

Heb zelfde probleem . 
 

Reputatie 1

Hier ook hetzelfde probleem sinds een aantal weken dat het geluid er wel direct is, maar beeld niet, daarvoor nooit ondervonden. Wij hebben 50/5 Telfort glasvezel met een tv decoder Arcadyan hmb2260 v2 en een Experia Box V10 modem.

Ik zal ook eens de tv decoder resetten en als het niet werkt ook de modem resetten. 

Ik heb zelfs 2 tv ontvangers, ook deze 2 hebben problemen met opstarten. Wel direct geluid geen beeld. Duurt 1a'' 2 minuten heb ook al alles gedaan van stroom gehaald gereset niks helpt. Wat nu kpn?

ik heb ook het probleem van opstarten met een zwart scherm maar wel geluid

Heb reeds alles geprobeerd wat hier boven omschreven staat echter het probleem blijft 🙁

ik had via de kpn side gelezen dat ik dan mijn decoder in de kpn winkel moest omruilen 

mijn vraag is kan dit ook op een andere manier