Beantwoord

Tv-ontvanger start niet goed op

  • 28 March 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Omdat we hier aan het schilderen zijn heb ik de utp stekkertjes los gehaald. Na het schilderen deed ik het draadje er weer in. Bij het opstarten liep de voortgang tot 85% procent en bleef daar hangen. Ik heb de instructies gevolgd en het nog een keer geprobeerd (experia box herstart enĀ 10min gewacht met de ontvanger aanzetten). Hierna heb ik voor de updateĀ gekozen. De ontvanger ging automatisch uit/ aan enĀ nu blijft de ontvanger hangen op foutmelding 846.. servicesĀ brand continu oranjeĀ en als ik de resetĀ knop drieĀ seconden inhoud, begint het oranje lampje van services te knipperen. Wat te doen?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 28 March 2020, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bar-EĀ 

Foutcode 14, 561, 570 of 846 oplossen

Om tv te kunnen kijken, stuurt je modem een IP-adres naar je tv-ontvanger. Deze foutcodes krijg je als je tv-ontvanger een verkeerd IP-adres krijgt. Klik op deze link, en volgtĀ dieĀ stappenplan. Laat het maar weten of dit geholpen heeft.

Dennis, bedankt voor je snelle bericht. Het stappenplan wat jij net stuurde, heb ik doorlopen zonder resultaat. Ik heb intussen iemand van KPN aan de lijn gehad en na wat tests, tot de conclusie gekomen dat de experiabox vervangen gaat worden.Ā 
Ā 

bedankt voor het meedenken in ieder geval

Reputatie 7
Badge +22

Dennis, bedankt voor je snelle bericht. Het stappenplan wat jij net stuurde, heb ik doorlopen zonder resultaat. Ik heb intussen iemand van KPN aan de lijn gehad en na wat tests, tot de conclusie gekomen dat de experiabox vervangen gaat worden.Ā 
Ā 

bedankt voor het meedenken in ieder geval

@Bar-EĀ wat fijn dat een medewerker van KPN je een nieuwe modem toestuurt, hopelijk krijg je die snel binnen. Welke Experia box heb je nu in huis?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bar-E, top dat er een nieuwe Experia Box verstuurd is!

Heb je hem al binnen en is alles nu weer in orde?Ā :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!