Beantwoord

tv,s week geleden geinstalleerd, werkt niet correct.

  • 2 January 2020
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

tv,s week geleden geinstalleerd, werkt niet correct. Kan 1 tv aanzetten, bij de andere tv geen beeld

 

*Admin: gebruikersnaam aangepast i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 2 January 2020, 15:19

Bekijk origineel

8 reacties

Om je goed (beter) te helpen heb ik wel wat vragen.

Staat de tv misschien niet meer op de (juiste) HDMI ingang? (dit is een veelvoorkomende)
Krijg je nog een melding op het scherm van die tv?
Staat er een (fout)code op de display van de ontvanger?

IK krijg geen foutmelding. Wel een bericht dat ik moet zappen naar een andere zender en dan weer terug, maar dit helpt niet, Foute HDMI ingang is m.i goed omdat beide tv's correct werken als 1 tv niet aanstaat

Reputatie 7
Badge +24

IK krijg geen foutmelding. Wel een bericht dat ik moet zappen naar een andere zender en dan weer terug, maar dit helpt niet, Foute HDMI ingang is m.i goed omdat beide tv's correct werken als 1 tv niet aanstaat

Heeft u de kastjes beide rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Of via een switch?

 

De huiskamer-tv rechtstreeks en de tv op de 1e verdieping via een draadloze verbinding

Gebr.101

Reputatie 7
Badge +24

 

De huiskamer-tv rechtstreeks en de tv op de 1e verdieping via een draadloze verbinding

Gebr.101

Ok. Dus als de tv onder uit is, dan doet de tv boven (die dus via draadloze verbinding is aangesloten) het prima? Dan zou ik bijna denken dat uw aansluiting gewoon niet zo snel is. Heeft u ADSL of glasvezel? 

Dan kan je weleens te weinig bandbreedte hebben voor 2 X HD tegelijk.

Wat zie je hier qua bandbreedte op je adres? (vul je postcode + huisnummer in; daarna staat het onder punt 2: Hussel internet)

En wat is de snelheid die je krijgt?

ik heb ADSL, de snelheid is 23 Mbit/s en 3 Mbit/s

Reputatie 7
Badge +24

In theorie misschien genoeg... maar het houd niet over. Ik lees hier weleens iets over dat je het kastje op SD kunt zetten. Dat is iets mindere beeldkwaliteit, maar vraagt minder bandbreedte. Misschien een optie voor de tv boven? Ik heb er verder geen ervaring mee.

Reageer