Ik heb een 4K ontvanger, een 200/200 verbinding, Devolo Magic 2 LAN en een Netgear GS105E switch achter de Devolo. De KPN ontvanger zit aan de switch.
Het probleem dat ik ervaar is dat de TV stream stopt na enkele seconden, maar apps via de KPN ontvanger inclusief opgenomen TV en Netflix 4K werken wel.
Als reactie op dit topic heb ik mijn vraag eerst gepost, maar het leek me beter om toch een apart topic te openen omdat de setup toch ietjes anders was dan van de oorspronkelijke vraagsteller.
Ik heb het 4k abonnement, zowel bij KPN als Netflix. Het vreemde bij mij is dat de TV content het 1 of 2 dagen prima doet, maar dan is het over met de pret. Na 3 of 4 second bevriest het beeld met een foutcode van de TV ontvanger en kan ik niet meer kijken. Wisselen tussen zenders geeft dan weer 3 of 4 seconden beeld en vervolgens bevriest het weer. Maar het gekke is dat dit alleen een probleem geeft voor live TV. Ik kan wel gewoon opgenomen content zien en ik kan ook via de apps van de KPN ontvanger Youtube en Netflix (in 4K) blijven kijken. Alleen een reset van de KPN ontvanger of the Magic 2 kan dit verhelpen.
Op aanraden van
Heeft misschien iemand hetzelfde probleem of is er iemand die wellicht nog tips heeft welke ik zou kunnen proberen. Ik heb alle instelling van zowel de KPN ontvanger, de Devolo en de Netgear switch op de standaard instelling laten staan.
Alvast bedankt
Eric